reklama
reklama

Będą zmiany w planie zagospodarowania miasta? Ratusz prosi o opinię!

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Tomasz Miecznik/ PortalPłock

Będą zmiany w planie zagospodarowania miasta? Ratusz prosi o opinię! - Zdjęcie główne

foto Tomasz Miecznik/ PortalPłock

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościSamorząd płocka przygotowuje się do analiz planistycznych miasta. To przygotowania do zmian w planie zagospodarowania miasta. Możesz wyrazić swoją opinię i sugestię. Został już tylko niespełna tydzień!
reklama

Do 28 czerwca można składać wnioski w procedurze sporządzania planu ogólnego miasta Płocka. Jak przekonują w magistracie, każdy złożony wniosek będzie stanowił cenny materiał dla przyszłych analiz planistycznych miasta.

Czym jest plan ogólny? 

- To zupełnie nowy rodzaj dokumentu planistycznego, wymagany ustawowo, który obejmować będzie obszar całego miasta z wyjątkiem terenów uznanych za tereny zamknięte. Zastąpi on dotychczas obowiązujące studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.

reklama

- tłumaczy Alina Boczkowska z Referatu Informacji Miejskiej UMP.

Jest to bardzo ważny dokument, który będzie decydował o kierunkach rozwoju miasta na najbliższe lata. Głównym elementem planu będzie określenie, do których - z 13 uwzględnionych w ustawie stref planistycznych - zakwalifikowane zostaną poszczególne obszary miasta. 

W urzędzie zachęcają: to okazja, aby zgłosić propozycje lokalizacji terenów zielonych i rekreacyjnych. Plan ogólny stanowić będzie podstawę przy sporządzaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
Formularz w postaci papierowej dostępny jest w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Płocka, plac Stary Rynek 1 - wejście od ul. Zduńskiej, a w formie dokumentu elektronicznego dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Miasta Płocka.

reklama

Co ważne, wnioski składane być muszą za pośrednictwem obowiązkowego formularza dotyczącego aktu planowania przestrzennego. Każdy wnioskujący musi w nim wskazać imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazać, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu, takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.

Nie podanie przedmiotowych danych skutkować będzie pozostawieniem wniosku bez rozpoznania.

Wnioski można składać w formie:

  • papierowej - osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Płocka (wejście od ul. Zduńskiej) lub listownie na adres: Urząd Miasta Płocka, plac Stary Rynek 1, 09-400 Płock lub
  • elektronicznej - za pomocą poczty elektronicznej na adres wrm@plock.eu lub za pośrednictwem platformy usług administracji publicznej ePUAP.

Wnioski zostaną rozpatrzone przez prezydenta w trakcie sporządzania planu.

reklama

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości można kontaktować się z Referatem Polityki Przestrzennej Miasta: tel. 24 364 55 55.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama