reklama
reklama

Miasto szuka dyrektora izby wytrzeźwień. Jakie trzeba spełniać warunki?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Pixabay

Miasto szuka dyrektora izby wytrzeźwień. Jakie trzeba spełniać warunki? - Zdjęcie główne

foto Pixabay

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Jeszcze przez tydzień chętni mogą składać cv. Miasto szuka nowego dyrektora izbyt wytrzeźwień, często nazywanej "najdroższym hotelem w mieście".
reklama

Funkcję dyrektora izby wytrzeźwień w Płocku od 2020 roku pełniła Agnieszka Badaczewska. Zgodnie z oświadczeniami majątkowymi do zmiany na stanowisku doszło 13 czerwca 2023 roku - od tego dnia pełniącą obowiązki dyrektora została Maria Piasecka. 14 lipca w Biuletynie Informacji Publicznej pojawiło się ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko kierownicze - dyrektora izby wytrzeźwień. Czy będzie nowy dyrektor czy pozostanie nim Maria Piasecka? 

Ile zarabia dyrektor "wytrzeźwiałki"?

Zgodnie z oświadczeniem dyrektor Badaczewskiej za 2022 rok jest to kwota 113 346,77 zł brutto. Dyrektor pracuje w oparciu o umowę o pracę. To i tak więcej, niż rok wcześniej - za 2021 rok dyrektor Badaczewska zadeklarowała nieco ponad 81 tys. złotych brutto dochodu. 

Ogłoszenie

Do zadań dyrektor izby wytrzeźwień należy przede wszystkim dobór kadr, podział zadań i kometencji, nadzór nad poszczególnymi komórkami organizacyjnymi, sporządzanie informacji, analiz i badań, w tym projektów finansowo - rzeczowych oraz inwestycyjnych związanych z zakresem realizowanych zadań, no i oczywiście zapewnienie opieki osobom nietrzeźwym oraz bezdomnym. Dyrektor reprezentuje też izbę w spotkaniach zewnętrznych, opracowuje plan finansowy i sprawuje kontrolę nad jednostką.

Jakie są wymagania? 

Dyrektor izbyt musi legitymować się polskim obywatelstwem, mieć nieposzlakowaną opinię, pełną zdolność do czynności prawnych i korzystać z pełni praw publicznych. Miasto wymaga też wykształcenia wyższego (studia minimum pierwszego stopnia), co najmniej 5-letniego stażu pracy, w tym rok na stanowisku kierowniczym. Ratusz oczekuje też przedstawienia koncepcji funkcjonowania izbyt wytrzeźwień.

Nie zaszkodzi też znajomość kilku ustaw, m.in. o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, o finansach publicznych czy prawa zamówień publicznych.

Chętni mają czas na składanie aplikacji do 25 lipca. 

W marcu radni przegłosowali podwyżkę opłaty za pobyt w Izbie Wytrzeźwień w Płocku - od połowy kwietnia za pobyt w "wytrzeźwiałce" trzeba zapłacić 393 złote. 

 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama