reklama
reklama

Co ze zniszczonymi ławkami przy ul. Miodowej? Zabrano je na renowację, a wróciły w niezmienionym stanie

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Załącznik do interpelacji Wioletty Kulpy

Co ze zniszczonymi ławkami przy ul. Miodowej? Zabrano je na renowację, a wróciły w niezmienionym stanie - Zdjęcie główne

foto Załącznik do interpelacji Wioletty Kulpy

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościWysłużone ławki, które stoją przy przychodni na ul. Miodowej, zostały zdemontowane w celu renowacji. Usunięto siedziska, oparcia, pozostawiając jedynie betonowe podstawy. Po ponad miesiącu wróciły... w takim samym, fatalnym stanie. - Jaki był cel ich wymontowania? - pyta radna w imieniu mieszkańców.
reklama

Temat siedmiu ławek poruszyła w interpelacji Wioletta Kulpa, radna miasta, przewodnicząca lokalnych struktur Prawa i Sprawiedliwości. Jak przypomina, jeszcze w lipcu, po jej interpelacji, drewniane elementy ławek, które stoją w przestrzeni zielonej przy ul. Miodowej, zostały usunięte. Miały zostać naprawione i odnowione.

- Po miesiącu ławki powróciły, ale w niezmienionym stanie. Odmalowano jedynie dwie z nich - podaje Kulpa w interpelacji. - Jaki był cel wymontowania drewnianych ławek, które wróciły na swoje miejsce bez żadnej konserwacji lub wymiany? - pyta.

reklama

W ocenie radnej, ich renowacja jest niezbędna. - Niektóre z nich nie nadają się do odświeżenia, ale wyłącznie do wymiany - są stare, spróchniała z widocznymi ubytkami - wskazuje Wioletta Kulpa.

Przewodnicząca lokalnych struktur Prawa i Sprawiedliwości prosi o wyjaśnienie tego, co zostało wykonane przez miesiąc ich nieobecności i co zostanie zrealizowane w tym temacie w najbliższym czasie.

W urzędzie miasta odpowiadają, że podjęto "próbę renowacji". 

- Termin realizacji zadania, o którym mowa w interpelacji, wynikał z obowiązujących procedur zakupowych - wyjaśnia Wojciech Ostrowski, skarbnik miasta Płocka. - W związku z próbą realizacji zadania w formie zakupu nowych elementów - lub zlecenia usługi stolarskiej - pracownicy zobowiązani byli przygotować wniosek i rozesłać zapytania cenowe do potencjalnych kontrahentów.

reklama

Czemu więc nie zrealizowano renowacji? Kosz prac okazał się za duży.

- Po analizie ofert, koszty zakupu nowych elementów, jak również zlecenie usługi stolarskiej okazały się wysokie. Częściową renowację przeprowadzili pracownicy Działu Obsługi Technicznej PZOZ Sp. z o. o. - odpowiada miejski skarbnik.

reklama

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama