Wodociągi Płockie wydały komunikat po sygnałach o złodziejach podszywających się pod pracowników spółki. Pamiętajcie - jeśli ktoś twierdzi, że przyszedł po próbki wody albo wymienić wodomierze, lepiej mieć się na baczności. Gdyby cokolwiek wydało się Wam podejrzane, najlepiej zadzwonić i sprawdzić u źródła.
Oszuści nie próżnują - co i raz wymyślają kolejne sposoby, by oszukać płocczan, zwłaszcza seniorów. Ostatnio podszywali się m.in. pod pracowników Wodociągów Płockich. Spółka wydała w tej sprawie komunikat.
- Pracownicy spółki co do zasady nie dokonują przeglądów instalacji, wodomierzy oraz nie pobierają próbek wody w mieszkaniach prywatnych i w domach jednorodzinnych bez wcześniejszego ustalenia terminu - czytamy w komunikacie. - Warto tez pamiętać, że „Wodociągi Płockie” nie odczytują wodomierzy znajdujących się w mieszkaniach w blokach,
odczytują jedynie wodomierze w budynkach jednorodzinnych, a tam w większości odczytu dokonuje się zdalnie.
Powinniśmy wzmóc czujność również wtedy, gdy słyszymy, że ktoś chce na przykład sprawdzić jakość wody w kranie. Wodociągi zapewniają, że próbki wody pobiera się przy wodomierzu głównym budynku (najczęściej znajduje się on w piwnicach bloków). - Pobory próbek bezpośrednio w mieszkaniach i domach jednorodzinnych zdarzają się niezwykle rzadko, najczęściej na skutek zgłoszeń reklamacyjnych, a termin poboru jest wcześniej uzgodniony z administracją budynku, właścicielem i reklamującym - uczula spółka.
Pracownicy spółki zawsze mają przy sobie identyfikator. Jeśli i on nas nie przekona albo zwyczajnie chcemy jeszcze bardziej się upewnić, zawsze możemy zadzwonić do Wodociągów i sprawdzić, czy dana osoba jest tym, za kogo się podaje.
Numery telefonów do kontaktu:
w godzinach 7:00 - 15:00
24 364 42 00 - Sekretariat Zarządu
24 364 42 29 - 30 - Biuro Obsługi Klienta
po godz. 15:00
24 364 42 44 - dyspozytor.
Czytaj też: