Reklama

Reklama

Warto być Polakiem? Dzieci mają okazję się wykazać

Opublikowano: wt, 6 cze 2017 06:03
Autor:

Warto być Polakiem? Dzieci mają okazję się wykazać - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości I przy okazji wygrać nagrodę. Wystarczy odpowiedzieć na pytanie "dlaczego warto być Polakiem w Unii Europejskiej?". Forma jest dowolna.

Reklama

I przy okazji wygrać nagrodę. Wystarczy odpowiedzieć na pytanie "dlaczego warto być Polakiem w Unii Europejskiej?". Forma jest dowolna. 

Konkurs jest organizowany po raz czwarty. Tym razem formuła znów się zmieniła. Obecna edycja jest dedykowana do uczniów płockich szkół podstawowych. Aby wziąć udział, wystarczy wykonać pracę, która odpowiada na pytanie "dlaczego warto być Polakiem w Unii Europejskiej?". Formuła jest dowolna - można rysować, malować, wyklejać czy nagrać filmik. Nagrodą dla 30 finalistów jest wycieczka do Warszawy, choć organizatorzy nie chcą ujawnić, jakie atrakcje zapewnią najmłodszym podczas wyjazdu. Tam też wyłonieni zostaną zwycięzcy. 

- Będzie to dzień pełny wrażeń. Mamy zaplanowane gry i atrakcje - mówił poseł Marek Opioła. - Nikogo nie poinformujemy o niczym, wszyscy będą mile zaskoczeni. Mogę tylko powiedzieć, że to nie będzie przysłowiowy supermarket i fastfood. Chcemy pokazać stolicę trochę inaczej. 

Wykonane samodzielnie prace, wraz z oświadczeniem rodziców, można przesyłać do końca czerwca do biura poselskiego przy ul. Stary Rynek 2. Więcej informacji na stronie wartobycpolakiem.pl. 

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (6)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.