PKN ORLEN w swojej strategii do 2030 roku jasno określa kwestię rozwoju segmentu detalicznego.
- Segment detaliczny Grupy ORLEN to jeden z kluczowych obszarów dla dalszego wzmacniania pozycji Koncernu. Zakładamy jego dalszy, dynamiczny rozwój, oparty o rozbudowę sieci sprzedaży i znaczące poszerzenie oferty. Chcemy, aby pod marką ORLEN do 2030 roku 45% naszych stacji funkcjonowało na rynkach zagranicznych. Otwarcie stacji w Hamburgu, gdzie mieści się siedziba naszej niemieckiej spółki ORLEN Deutschland, to kolejny krok w poszerzaniu segmentu detalicznego, który w 2020 roku osiągnął rekordowy zysk operacyjny na poziomie 3,3 mld zł - Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.
Stacja ORLENU w Hamburgu jest póki co drugą taką stacją w Niemczech - pierwsza zlokalizowana jest w Berlinie. Do 2030 roku na rozwój sieci detalicznej koncern zamierza wydać 1,1 mld złotych, co ma przełożyć się na wzrost zysku EBITA LIFO do poziomu 5 mld złotych. Do tego czasu w regionie pod marką ORLEN ma działać przynajmniej 3,5 tysiąca stacji benzynowych.
Stacja ORLEN w Hamburgu została otwarta przy ulicy Bernadottestraße, zlokalizowanej w dzielnicy Othmarschen. Bogatą ofertę gastronomiczną, oferującą między innymi hot-dogi czy zapiekanki, uzupełnia blisko 1000 artykułów, również polskich producentów, które można nabyć na miejscu.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.