Planowana przerwa techniczna rozpocznie się w nocy z 12 na 13 grudnia.
Niektóre usługi mogą być częściowo lub całkowicie niedostępne przez kilka godzin.
Co i w jakich godzinach nie będzie działać?
Od godz. 23:00 w piątek do godz. 7:00 w sobotę całkowicie niedostępne będą:
- bankowość internetowa,
- przelewy zwykłe i natychmiastowe,
- płatność w sklepach internetowych,
- usługa BLIK.
Od 22:00 do 7:00 klienci nie będą mogli skorzystać również z opcji Kantor Santander.
Częściowo niedostępna będzie także aplikacja mobilna.
- Podczas przerwy technicznej sprawdzisz stan konta i historię transakcji sprzed przerwy oraz listę zakupionych biletów lub parkingów - czytamy w komunikacie banku.
Co będzie działać?
Przerwa techniczna nie wpłynie na możliwość dokonywania zakupów za pośrednictwem karty.
Klienci przez cały czas będą mogli również korzystać z bankomatów i wpłatomatów.
Czym spowodowane są utrudnienia?
Banki przeprowadzają prace serwisowe głównie w celu zapewnienia bezpieczeństwa, stabilności i wydajności systemów. Wprowadzają aktualizacje, optymalizują infrastrukturę i chronią dane klientów przed zagrożeniami. Regularne modernizacje zapobiegają także awariom i zwiększają odporność na ataki cybernetyczne.
Aby działać jak najbardziej efektywnie, konieczne są przy tym przerwy techniczne.
Komentarze (0)