Chodzi o awarię, z którą mierzą się klienci Alior Banku. We wtorek, 22 października, użytkownicy zgłaszali poważne problemy z korzystaniem z usług bankowości internetowej. Nie działała m.in. strona internetowa banku, niemożliwe było także zalogowanie się do bankowości elektronicznej. Problemy występowały także z aplikacją mobilną.
Alior Bank potwierdza - problemy faktycznie występowały.
- Mogą występować problemy z prawidłowym funkcjonowaniem Alior Online, Alior Mobile, Business Pro oraz Kantoru Walutowego. Trwają prace nad przywróceniem ich prawidłowego działania. Przepraszamy za niedogodności.
- podają w mediach społecznościowych Alior Banku.
Problem z funkcjonowaniem występowały jeszcze o godz. 13:30. W tej chwili trwa rozwiązywanie zaistniałego problemu, a funkcjonalności są systematycznie przywracane.
Przypomnijmy, to już kolejna awaria w ciągu miesiąca, z którą mierzy się Alior Bank. Poprzednia awaria miała miejsce 3 października.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.