reklama
reklama

Klienci banku stracili dostęp do usług. Wystąpiła awaria!

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: Pixabay

Klienci banku stracili dostęp do usług. Wystąpiła awaria! - Zdjęcie główne

Zdjęcie poglądowe | foto Pixabay

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościUwaga, klienci popularnego banku mogą mieć problemy z obsługą swoich kont. – Trwają prace nad przywróceniem prawidłowego działania – przekazano w komunikacie
reklama

Chodzi o awarię, z którą mierzą się klienci Alior Banku. We wtorek, 22 października, użytkownicy zgłaszali poważne problemy z korzystaniem z usług bankowości internetowej. Nie działała m.in. strona internetowa banku, niemożliwe było także zalogowanie się do bankowości elektronicznej. Problemy występowały także z aplikacją mobilną.

Alior Bank potwierdza - problemy faktycznie występowały.

- Mogą występować problemy z prawidłowym funkcjonowaniem Alior Online, Alior Mobile, Business Pro oraz Kantoru Walutowego. Trwają prace nad przywróceniem ich prawidłowego działania. Przepraszamy za niedogodności.

reklama

- podają w mediach społecznościowych Alior Banku.

Problem z funkcjonowaniem występowały jeszcze o godz. 13:30. W tej chwili trwa rozwiązywanie zaistniałego problemu, a funkcjonalności są systematycznie przywracane.

Przypomnijmy, to już kolejna awaria w ciągu miesiąca, z którą mierzy się Alior Bank. Poprzednia awaria miała miejsce 3 października.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama