Ci płocczanie, którzy w tygodniu nie mają czasu na załatwienie urzędowych spraw w Ratuszu, będą to mogli to zrobić w najbliższą sobotę 13 lutego.
Przypomnijmy, że od stycznia te wydziały Urzędu Miasta, które obsługują interesantów, łącznie z Urzędem Stanu Cywilnego będą czynne w każdą drugą sobotę miesiąca. Magistrat chce w ten sposób pójść na rękę tym, którzy z powodu natłoku obowiązków zawodowych czy rodzinnych nie mogą załatwić urzędowych spraw w tygodniu.
W lutym robocza sobota wypada 13 lutego, więc w najbliższą sobotę na płocczan będzie czekało ok. 30 urzędników.
Większość wydziałów przyjmuje klientów w godz. 7.30-15.30, a jedynie Wydział Ewidencji i Spraw Obywatelskich oraz Urząd Stanu Cywilnego - w godz. 8.00-15.00
Klientów przyjmują w sobotę następujące wydziały:
– Biuro Obrotu Nieruchomościami Gminy
– Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
– Biuro Rzecznika Osób Niepełnosprawnych
– Biuro Zarządzania Nieruchomościami Gminy
– Pełnomocnik ds. Organizacji Pozarządowych
– Urząd Stanu Cywilnego
– Wydział Ewidencji i Spraw Obywatelskich (w którym załatwiane są sprawy dotyczące m.in. dowodów osobistych, zameldowania, rejestracji pojazdów, dodatków mieszkaniowych, ewidencji działalności gospodarczej)
– Wydział Geodezji
– Wydział Organizacyjny, w tym Biuro Obsługi Klienta
– Wydział Kształtowania Środowiska
– Wydział Rozwoju Miasta
– Wydział Skarbu i Budżetu, w tym kasy
– Wydział Zdrowa i Spraw Społecznych.
O pomyśle, by urzędnicy byli dostępni też dostępni w soboty, czytaj: