reklama

Praca w Coteksie. Kogo chcą zatrudnić?

Opublikowano:
Autor:

Praca w Coteksie. Kogo chcą zatrudnić? - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościFirma APS, która planuje uruchomić w Coteksie call center, szuka pracowników. Biuro ma zacząć działać mniej więcej od połowy stycznia 2016 r. Konsultanci będą zarabiali 11 zł za godzinę brutto plus prowizja.

Firma APS, która planuje uruchomić w Coteksie call center, szuka pracowników. Biuro ma  zacząć działać mniej więcej od połowy stycznia 2016 r. Konsultanci będą zarabiali 11 zł za godzinę brutto plus prowizja.

Jak już pisaliśmy, do Coteksu lada chwila ma wprowadzić się firma APS (Administration Personnel Services), która zamierza w Płocku otworzyć swoje czwarte na terenie kraju tzw. call center, czyli biuro obsługi telefonicznej klientów firm (ma już dwa w Poznaniu i jedno w Koninie). Firma specjalizuje się w usługach outsourcingowych, a jej klienci to głównie przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej (m. in. sieć PLAY), bankowej, finansowej, motoryzacyjnej, kosmetycznej, optycznej. U nas zajmowałoby się obsługą dwóch klientów, przynajmniej na początek, operatora sieci komórkowej i z sektora finansowo-bankowego.

Reprezentująca APS Małgorzata Różańska zapowiada, że według planów spółki, biuro w Coteksie ma być czynne od połowy stycznia 2016, dlatego - jak poinformowała jako pierwsza płocka Gazeta Wyborcza - kilka dni temu ruszyła rekrutacja.

Komu chce zaproponować pracę? Przede wszystkim konsultantom i pracownikom biurowym.  W spółce dowiedzieliśmy się, że na zatrudnienie mogą liczyć osoby, które spełniają wymogi na następujące stanowiska:  lider grupy (jego zadaniem będzie opieka nad grupą konsultantów), asystent ds. rekrutacji oraz pracownik ds. administracyjno-biurowych.

Przede wszystkim zaś firma szuka konsultantów ds. obsługi klienta, których zadaniem będzie m.in. rozpatrywanie reklamacji i udzielanie informacji telefonicznie oraz mailowo. Przyszłym konsultantom zatrudnionym w systemie zmianowym firma oferuje umowę zlecenie (oskładkowaną - składki emerytalne, rentowe i zdrowotne)  i 11 zł za godzinę brutto. Dodatkowo mogą liczyć na prowizję w zależności od jakoś obsługi klienta.

Docelowo firma  zamierza zatrudnić nawet 250 osób, ale na początek szuka ok. 40 pracowników, wśród nich ok. 30 osób to konsultanci, który w połowie stycznia rozpoczną miesięczne szkolenie. - Na początek grudnia zaplanowaliśmy kolejny etap rekrutacji, czyli spotkania z osobami, które przysyłają swoje CV - zapowiada Małgorzata Różańska. - Ale nie oznacza to zakończenia rekrutacji, przynajmniej jeśli chodzi o stanowiska konsultantów ds. obsługi klienta. W tym zakresie rekrutację planujemy prowadzić w systemie ciągłym ze względu na charakter pracy i wynikającą z niego znaczną rotację pracowników, a także kolejne realizowane projekty. W pierwszej połowie grudnia na naszej stronie i profilu na Facebooku poinformujemy natomiast o zakończeniu przyjmowania dokumentów na stanowiska administracyjne.

Jak zapewnia nasza rozmówczyni, płocczanie są żywo zainteresowani pracą w call center, a pokaźny plik CV firma zebrała już podczas targów pracy. Najprawdopodobniej docelowe 250 osób zostanie zatrudnionych w ciągu najbliższych dwóch lat. Będzie to zależało od liczby klientów i nowych projektów, których realizacji podejmie się firma.

Czytaj też:

 

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE