reklama

Pochwalcie się piękną witryną Ratuszowi

Opublikowano:
Autor:

Pochwalcie się piękną witryną Ratuszowi - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościNic tak dobrze nie zachęca do wejścia, jak urządzona z wyczuciem i klasą wystawa sklepowa, która jest wizytówką danego miejsca. Szczególnie teraz, w okresie przed Bożym Narodzeniem, można stworzyć wizualne perełki. Ratusz postanowił promować dobre wzorce i ogłosił konkurs na tę najpiękniejszą witrynę świąteczną.

Nic tak dobrze nie zachęca do wejścia, jak urządzona z wyczuciem i klasą wystawa sklepowa, która jest wizytówką danego miejsca. Szczególnie teraz, w okresie przed Bożym Narodzeniem, można stworzyć wizualne perełki. Ratusz postanowił promować dobre wzorce i ogłosił konkurs na tę najpiękniejszą witrynę świąteczną.

Kilka dni temu pisaliśmy o planach uporządkowania centrum miasta od nowego roku, szczególnie w kwestii ogródków letnich. Ma być estetycznie, ale i oryginalnie, przy zachowaniu pewnych stałych wytycznych. Na tym samym spotkaniu rozdawano ulotki zapraszające do wzięcia udziału w konkursie na Najpiękniejszą Witrynę Świąteczną 2015 roku.

Aby lepiej wczuć się w atmosferę przed Bożym Narodzeniem i zakupić prezenty, centra handlowe wyjmują okolicznościowe dekoracje tuż po 1 listopada. Rozpoczyna się dodatkowy wyścig, kto stworzy ładniejszą, a także największą dekorację, przy której klienci zaczną sobie robić zdjęcia. Tym samym już na ulicach z daleka widzimy gwiazdki przypominające płatki śniegu, rozstawione wielkie anioły i migoczące bombki służące za tunel do przejścia do sklepu. Oczywiście w drodze po wymarzone prezenty. Tak to już jest z marketingiem, który uwodzi nasze oczy, a nawet nosy, skoro święta to również liczne pięnie pachnące potrawy oferowane z  dodatkowych stoisk.

Także Ratusz postanowił podkręcić świąteczną atmosferę i zachęca do stworzenia „niezapomnianej i magicznej”, najciekawszej witryny o tematyce bożonarodzeniowej. Zawsze robi się miło, kiedy spoglądają na nas mikołaje, renifery, wiszą ozdóbki z polukrowanych pierników i wikliny. Już samo ich rozwieszanie potrafi sprawić dużo przyjemności.

W konkursie mogą wziąć udział osoby posiadające tytuł prawny do lokalu handlowo-usługowego lub osoby uprawnione do ich reprezentowania. Co ważne, witryna wcale nie musi mieścić się na Grodzkiej, Tumskiej czy bezpośrednio na Starym Mieście, tylko w granicach administracyjnych całego miasta.

Chętni muszą najpierw wysłać kartę zgłoszenia (do pobrania na stronie internetowej UMP www.rozwojmiasta.plock.eu lub w Biurze Obsługi Klienta). Następnie kartę przesyłamy drogą elektroniczną na adres mailowy: estetyka@plock.eu lub zanosimy do BOK przy ul. Zduńskiej (stanowisko nr 4), na co mamy czas od 3 do 11 grudnia. Kolejny krok to oględziny przez członków Zespołu ds. Estetyki Miasta i ocena punktowa (w skali od 0 do 5 punktów) oddziaływania na przestrzeń publiczną, wpisania w otoczenie, kreatywności i jakości wykonania, użytego oświetlenia oraz ogólnego wrażenia całości. Laureatów poznamy podczas Wigilii przed Ratuszem 20 grudnia. Za trzy pierwsze miejsca przewidziano dyplomy. Zdjęcia najlepszych doczekają się publikacji m. in. w materiałach promocyjnych miasta.

Czytaj też:

Fot. Bombka z zeszłorocznej aukcji na rzecz WOŚP przygotowana przez naszą redakcję, Karolina Burzyńska/Portal Płock

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE