reklama
reklama

Płocczanka podbija TikToka. Obserwuje ją ponad 200 tys. osób!

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Szymon Łabiński

Płocczanka podbija TikToka. Obserwuje ją ponad 200 tys. osób!  - Zdjęcie główne

foto Szymon Łabiński

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Z TikToka korzysta coraz więcej osób, a w Polsce to już ponad 10 mln użytkowników. W świecie krótkich filmików odnalazła się płocczanka - po kilku miesiącach działalności obserwuje ją blisko 250 tys. osób.
reklama

Fenomen TikToka jest trudny do pojęcia, zwłaszcza dla osób które mają więcej niż 25 lat. Pierwotnym założeniem serwisu było publikowanie krótkich filmików w konwencji teledysków - internauci, głównie dzieci, korzystali z ulubionych piosenek i po prostu tańczyli. Tak było jeszcze kilka lat temu. 

Dziś TikTok rozrósł się do takich rozmiarów, że korzystają z niego politycy, artyści, nawet Robert Lewandowski. Znaleźć można tu porady dietetyków, trenerów fitness czy doradców podatkowych. W tym świecie świetnie odnajduje się Joanna Krysztoforska - płocczanka, uczestniczka programu Lego Masters. 

- Na początku nie traktowałam tego poważnie. Kiedyś traktowało się to jako aplikację dla najmłodszych, ale zaczęłam trochę oglądać  i spróbowałam coś nagrać w marcu. Większe efekty oglądalności pojawiły się w kwietniu, na którym pokazałam efekty sesji z moim narzeczonym z wykorzystaniem klocków Lego. Przyjęło się, skomentował to nawet Karol Kłos [siatkarz, 100-krotny reprezentant Polski - red.], to było bardzo miłe. Ludzie zaczęli rozpoznawać mnie z programu Lego Masters i pierwsze 50 tysięcy obserwujących miałam po tygodniu - opowiada o swoich początkach.

Zawartość konta jest dość specyficzna - nieodłącznie związana jest z klockami Lego. Krysztoforska, nazywana przez swoich fanów “Ciocią od klocków Lego”, odpowiada na wszelkie pytania dotyczące klocków, a na relacjach live buduje zestawy, które dla większości ludzi są nieosiągalne. Dla kogoś kto nie ma nic wspólnego z klockami jest to bezużyteczne, ale zainteresowanie Lego jest ogromne.

- Oglądalność zależy od algorytmów TikToka i mojego zaangażowania. Średnio to kilka milionów odtworzeń w miesiącu. Było kilka TikToków, które zahaczały o prawa fizyki i one miały nawet po 2 mln wyświetleń. Pokazywałam najstarsze zestawy Lego i to też obejrzało 2 mln osób. Jak na Polskę jest to bardzo dobry wynik - obrazuje Krysztoforska. - Co piątek robimy “lajwa” z budowania, w trakcie którego odpowiadam na pytania. Aktualnie budujemy Lamborghini, które ma 4 tys. elementów. Ten zestaw buduje się nawet kilkanaście godzin. Odbiorcy mogą zobaczyć jak dokładnie wygląda zestaw, zanim kupią go za prawie 2 tys. złotych.

Klocki Lego robią furorę na świecie od momentu powstania, co roku bawi się nimi kilkaset milionów osób. Nie tylko dzieci, ale też dorosłych, bo klocki dziś to nie tylko zestawy, ale też np. figurki czy modele samochodów, które można postawić w domu czy biurze. 

- Lego bardzo mocno otworzyło się na dorosłych, jest mnóstwo zestawów “18+”. Są np. figurki kolekcjonerskie. Od maja mamy też pierwszy oficjalny sklep Lego w Polsce, dziś są już dwa - mówi. 

Spora oglądalność wiąże się też rozpoznawalnością. Nie tylko na wydarzeniach związanymi z Lego, ale też na co dzień. Zdarzają się sytuacje, że dzieci i ich rodzice podchodzą i proszą o wspólne zdjęcie czy autograf. 

- Dostaję też wiadomości od osób, które widziały mnie w innych mieście “widziałem cię tu i tu”. To miłe, ale ciągle się do tego przyzwyczajam. Nie uważam się za żadną gwiazdę, ale cieszę się jak ktoś przyjdzie i powie “ciocia, jesteś fajna, oglądam twoje TikToki”. Muszę jednak bardziej zwracać uwagę jak wyglądam. Była też sytuacja, które kompletnie się nie spodziewałam - pod blokiem czekała grupa nastolatek, żeby zrobić sobie fotkę... Nie mam pojęcia jak długo czekali, a ja wyszłam po prostu z psem na spacer - uśmiecha się Krysztoforska. 

W rozpoznaniu “Cioci od klocków Lego” niewątpliwie pomagają tatuaże, oczywiście związane z Lego, i charakterystyczne różowe włosy. 

- Na początku był to element budowania tożsamości. W programie się to przyjęło, ale różowe włosy robią robotę, więc zostają, choć na swojej głowie miałam już całą tęczę - śmieje rozmówczyni.

Jak podaje portal Wirtualnemedia, z TikToka w Polsce korzysta ponad 10,3 mln użytkowników. 

reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama