Koncern chce zachęcić kierowców do korzystania z coraz bogatszej oferty gastronomicznej. Przez najbliższy miesiąc kierowcy którzy zatankują dowolne paliwo za minimum 100 zł, będą mogli kupić wrapa w promocyjnej cenie 5 zł.
- Segment detaliczny Grupy ORLEN obecnie ma duży wkład do wyników Koncernu, dlatego PKN ORLEN konsekwentnie stawia na jego rozwój. Tylko w 2020 r. zysk operacyjny tego segmentu osiągnął rekordowy poziom 3,3 mld zł. Ten obszar jest też ważnym elementem strategii Grupy ORLEN w perspektywie 10 lat - podkreśla koncern.
Stacje PKN ORLEN są liderem na rynku stacji paliw w Polsce, a koncern cały czas inwestuje w rozwój - powstają nowe stacje, a istniejące są cały czas unowocześniane. Koncern przywołuje raport IBRIS, z którego wynika, że klienci doceniają jakość paliwa o ofertę gastrnomiczną.
- W ocenie niemal 80% uczestników ankiety, spośród ośmiu uwzględnionych w raporcie marek paliwowych, ORLEN jest najbardziej profesjonalny, innowacyjny i prestiżowy - cytruje biuro prasowe koncernu.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.