Packshot - czym są zdjęcia reklamowe

Opublikowano:
Autor:

Packshot - czym są zdjęcia reklamowe - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Wszystkie produkty przeznaczone do sprzedaży potrzebują reklamy. Firma shotart.pl z Warszawy wie, jak profesjonalnie wypromować dowolny towar. Jedną z możliwości są choćby fotografie packshot. Mogą one znacznie zwiększyć zysk, ponieważ obraz potrafi dziś sprzedać wszystko. I tę zasadę zna od lat firma shotart.pl zajmująca się między innymi profesjonalną fotografią marketingowo-biznesową.

Wszystkie produkty przeznaczone do sprzedaży potrzebują reklamy. Firma shotart.pl z Warszawy wie, jak profesjonalnie wypromować dowolny towar. Jedną z możliwości są choćby fotografie packshot. Mogą one znacznie zwiększyć zysk, ponieważ obraz potrafi dziś sprzedać wszystko. I tę zasadę zna od lat firma shotart.pl zajmująca się między innymi profesjonalną fotografią marketingowo-biznesową.

Tylko produkt

Packshot to termin znany w fotografii reklamowej. Polega na wyeksponowaniu produktu na jednolitym, najczęściej białym tle, choć czasami stosuje się również czarne. Taka technika, z powodu neutralnej i minimalistycznej oprawy, pozwala wyeksponować jedynie sam produkt, który właśnie się fotografuje. Nic innego nie przyciąga wzroku odbiorcy i taki jest główny cel tej metody. Stosuje się ją, aby pokazać wszystkie walory produktu. Nie tylko te użytkowe, ale również podkreślić jego urok lub wyjątkowe cechy. Na przykład specyficzne kolory, kształty, jakieś unikalne elementy czy wręcz detale mogące wskazywać na jego unikalność.

Najogólniej mówiąc tego typy fotografie umieszcza się na aukcjach internetowych, stosuje się ulotkach i katalogach. Zarówno w tych papierowych, jak prezentowanych drogą elektroniczną. Zastosowanie znajdują one także w formie interaktywnej, nazywanej potocznie fotografią obrotową lub fotografią 360.

Ludzie, doświadczenie i sprzęt

Wykonanie fotografii typu packshot wydaje się dziedzinie proste. Ale jest tak tylko z pozoru. Trzeba mieć do tego nie tylko odpowiedni sprzęt i studio, ale przede wszystkim doświadczenie w takich realizacjach oraz zawodowców, którzy wypromowali już wiele produktów.

Takimi atutami dysponuje właśnie firma shotart.pl. Mimo młodego wieku ludzi, którzy tu pracują, działająoni tej branży już od wielu lat. Choćby Rafał, główny fotograf Shotart, który z powodzeniem funkcjonuje na rynku już ponad 10 lat i pracował przy wielu projektach fotograficznych. Uczestniczył w sesjach reklamowych dla takich marek jak: Danone, Agora S.A, Starbuck, Castorama oraz w sesjach magazynowych z topowymi gwiazdami polskiego show biznesu, na przykład Donatan i Cleo.

Dwa profesjonalne stanowiska

Studio fotograficzne firmy shotart.pl powstało w 2017 roku. Całkowita jego powierzchnia wynosi 71 metrów kwadratowych i składa się z przestrzeni otwartej i kameralnego biura. Studio to posiada między innymi dwa profesjonalne stanowiska przygotowane do produkcji fotografii typu packshot. Jedno przeznaczone jest do fotografowania mniejszych produktów, drugie - z dłuższym odejściem - służy sesjom wizerunkowym oraz do zdjęć większych przedmiotów typu: kanapy, telewizory, czy inne duże meble.

Oprócz packshotów firma shotart.pl wykonuje też kompozycje produktowe, portrety biznesowe i fotorelacje i reportaże z imprez firmowych. Ma także doświadczenie w produkcji profesjonalnych zdjęć architektury i wnętrz służących prezentacji i promocji konkretnych miejsc.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE