Orlen zamierza mocniej się zaangażować się w tworzenie przekazu w mediach społecznościowych. Jak dotąd przy budowaniu wizerunku marki korzystał z Twittera czy portalu LinkedIn.
- W grudniu PKN ORLEN uruchomił nową stronę na portalu Facebook poświęconą marce korporacyjnej. W ramach prowadzonej komunikacji koncern będzie prezentował różnorodne aspekty funkcjonowania, zarówno sponsoringowe czy społeczne, jak też biznesowe i produkcyjne – poinformowało biuro prasowe PKN Orlen.
Pierwszy wpis zamieścili 11 grudnia. Jak dotąd profil polubiło ponad 6,3 tys. osób, drugie tyle tworzy grono obserwujących. Oficjalną stronę PKN Orlen na Facebooku można znaleźć pod adresem facebook.com/ORLEN.Official.
Są już obecni na Twitterze. - Na którym konto PKN ORLEN należy do wiodących profili wśród polskich firm – podkreślają w koncernie. Wspominają także o obecności w serwisie społecznościowym specjalizującym się w kontaktach zawodowo-biznesowych LinkedIn.
– Stacje benzynowe, z którymi przede wszystkim jesteśmy kojarzeni, są bardzo istotną, ale jednak tylko częścią naszej działalności. Jesteśmy największą firmą w Europie Środkowo-Wschodniej ?i prowadzimy niezwykle zróżnicowaną działalność. Nie tylko produkujemy paliwa, ale też tankujemy największe okręty, samoloty, tworzymy nowoczesną chemię wykorzystywaną np. w medycynie, wydobywamy węglowodory w Kanadzie, czy prowadzimy innowacyjne projekty biotechnologiczne. Są to bardzo interesujące a przy tym unikalne treści, które chcemy wykorzystać w budowaniu wizerunku naszej marki i przybliżaniu jej szerokiej grupie odbiorców – uważa Waldemar Grzegorczyk, p.o. Dyrektor Wykonawczy ds. Komunikacji Korporacyjnej w PKN ORLEN.
Na Twitterze Orlen podał informację o najnowszym sukcesie dotyczącym Unipetrolu. Ostatnio pisaliśmy o planach wykupu akcji czeskiego potentata paliwowego od pozostałych akcjonariuszy. Oferta Orlenu była bardzo hojna.
[ZT]17448[/ZT]
W pierwszej połowie 2018 roku uruchomione zostaną kolejne kanały koncernu na You Tube i na Instagramie.
[ZT]16608[/ZT]