Na stronie internetowej Orlenu można natknąć się na nietypowe ogłoszenie o pracę. Polski Koncern Naftowy szuka członka zarządu do spraw komunikacji i marketingu.
W zarządzie PKN Orlen zasiada siedem osób. Prezesem jest Daniel Obajtek, a oprócz niego jest sześciu członków zarządu. Do tej pory kwestie marketingu podlegały Patrycji Klareckiej - tak przynajmniej wynika z podziału kompetencji jaki można znaleźć na stronie internetowej. Wszystko wskazuje na to, że niedługo zarząd będzie ośmioosobowy.
- Rada Nadzorcza Spółki PKN ORLEN S.A. z siedzibą w Płocku rozpoczyna postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko: Członka Zarządu ds. Komunikacji i Marketingu w PKN ORLEN S.A. - czytamy na stronie koncernu.
A jakie wymagania powinien spełniać przyszły członek zarządu Orlenu? Powinien:
- posiadać wykształcenie wyższe lub wykształcenie wyższe uzyskane za granicą uznane w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie przepisów odrębnych,
- posiadać co najmniej 5-letni okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania, spółdzielczej umowy o pracę lub świadczenia usług na podstawię innej umowy lub wykonywania działalności gospodarczej na własny rachunek,
- posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych lub samodzielnych albo wynikające z prowadzenia działalności gospodarczej na własny rachunek,
- spełniać inne niż wymienione w pkt 1-3 wymogi określone w przepisach odrębnych, a w szczególności nie narusza ograniczeń lub zakazów zajmowania stanowiska członka organu zarządzającego w spółkach handlowych,
- posiadać wiedzę o zakresie działalności Spółki oraz o sektorze, w którym działa Spółka,
- posiadać doświadczenie w zakresie komunikacji i marketingu,
- posiadać znajomość języka obcego na poziomie umożliwiającym pracę w tym języku, preferowana znajomość języka angielskiego,
- posiadać umiejętności organizatorskie, komunikacyjne oraz pracy w złożonych zespołach menedżerskich.
Dokumentację należy dostarczyć do warszawskiej siedziby PKN Orlen przy ul. Bielańskiej 12. Termin upływa w piątek 24 stycznia o 12:00.
Ogłoszenie można znaleźć tutaj.