Orlen rusza z nową ogólnopolską kampanią. Jakie dodatkowe działania zostały dedykowane mieszkańcom Płocka i powiatu płockiego począwszy od 16 września?
- Czy wiesz, że na Orlenie spotykają się dobrzy kierowcy? Na przykład ten pan to właściciel piekarni, który wyposażył szpital w sprzęt medyczny. A ten mechanik ufundował stypendia dzieciom w Rodzinnych Domów Dziecka. Kupując i tankując na Orlenie wspierasz polskich producentów, a także inwestycje w zdrowe, środowisko i bezpieczeństwo. Ty też jesteś dobrym kierowcą. Dziękujemy - słyszymy w najnowszym spocie koncernu.
W poniedziałek, 16 września ruszyła nowa kampania #DobryKierowca PKN Orlen.
– Akcja ma na celu pokazanie, jak nawet niewielkie działania mogą pozytywnie wpłynąć na losy wielu ludzi i naszego otoczenia – podkreślają w biurze prasowym koncernu.
Zaznaczają w niej takie aspekty, jak ochrona środowiska, bezpieczeństw, zdrowie i wsparcie społeczności lokalnych, podkreślają zaangażowanie w akcje na rzecz realizacji projektów społecznych. W informacji prasowej czytamy: – Każdy klient wybierający stację spod znaku orła wspiera odbudowę populacji sokoła wędrownego, pomaga zebrać środki na zakup sprzętu dla strażaków i specjalistycznego sprzętu medycznego dla polskich szpitali, a także wspiera program stypendialny dla dzieci z Rodzinnych Domów Dziecka.
[YT]https://www.youtube.com/watch?v=E_fUJL8bDRs[/YT]
– W PKN Orlen dążymy do spójności celów biznesowych i społecznych – zapewnia dyrektorka Biura Relacji z Otoczeniem w PK Orlen, Agata Górnicka. – Nasza kampania pokazuje jak osiągamy ten cel w praktyce. Podejmujemy działania, które budują wizerunek firmy odpowiedzialnej społecznie, a jednocześnie wzmacniamy naszą relację z klientami.
Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu w PKN Orlen, Jacek Skorupa dodaje:
– Poprzez kampanię chcemy uświadomić naszym klientom, że razem z nimi współtworzymy lepszą przyszłość. Kupując i tankując na Orlenie nie tylko wspieramy polskich producentów, ale także inwestycje w środowisko, zdrowie i bezpieczeństwo. Na Orlenie spotykają się dobrzy kierowcy.
W ramach ogólnopolskiej akcji #DobryKierowca pojawią się materiały reklamowe w prasie, telewizji, internecie i na billboardach. Specjalnie dla płocczan, PKN Orlen przygotował osobne działania komunikacyjne, których celem jest zaprezentowanie prośrodowiskowych inicjatyw koncernu. Mieszkańcy Płocka i powiatu płockiego dowiedzą się z nich m.in., że na terenach bezpośrednio graniczących z zakładem żyją różne gatunki zwierząt, a także pszczoły, od których pozyskany miód spełnia wszystkie normy jakości.
– Kampania wystartowała 16 września br. i potrwa do końca października. Każdy, kto w tym czasie odwiedzi stację Orlenu i zakupi dowolny produkt, otrzyma unikalną naklejkę, dzięki której pokaże innym kierowcom, że wspiera dobroczynne działania Orlenu – dodają w informacji prasowej.
Za przygotowanie spotu oraz kreację do kampanii wizerunkowej odpowiedzialna była agencja Red8 Advertising. Zarys merytoryczny kampanii został przygotowany wspólnie przez obszar Marketingu; Biuro Ochrony Środowiska i Biuro Relacji z Otoczeniem, które w PKN ORLEN odpowiada za obszar CSR.