reklama

Nie ma już chętnych do pracy w Ratuszu?

Opublikowano:
Autor:

Nie ma już chętnych do pracy w Ratuszu? - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościDo tej pory każde stanowisko, oferowane w Urzędzie Miasta Płocka, było wręcz oblegane. A tu niespodzianka – inspektorem ds. zarządzania ruchem na drogach publicznych chciały zostać tylko trzy osoby. I nikt... nie otrzymał etatu!

Do tej pory każde stanowisko, oferowane w Urzędzie Miasta Płocka, było wręcz oblegane. A tu niespodzianka – inspektorem ds. zarządzania ruchem na drogach publicznych chciały zostać tylko trzy osoby. I nikt... nie otrzymał etatu!

Stanowisko może nie wymagało wybitnie specjalistycznych umiejętności, ale jego nazwa jest imponująca: „inspektor – wieloosobowe stanowisko ds. zarządzania ruchem na drogach publicznych w Oddziale Transportu Publicznego i Inżynierii Ruchu Drogowego w Wydziale Gospodarki Mieniem Komunalnym”.

Do Ratusza wpłynęły zaledwie trzy oferty a wcześniej zdarzało się, że podań było ponad 100 czy 200. Prezydent miasta poinformował, że kandydaci nie spełniają oczekiwań pracodawcy. Zostanie więc ogłoszony kolejny nabór.

Wymagania niezbędne to obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, wykształcenie wyższe, staż pracy minimum trzy lata, znajomość obsługi komputera. Czym będzie się zajmował inspektor? Opracowywaniem projektów organizacji ruchu z uwzględnieniem funkcjonowania programów sterujących sygnalizacji świetlnych, rozpatrywanie, zatwierdzanie takich projektów, nadzór nad zgodnością istniejącej organizacji ruchu  z zatwierdzoną, opiniowanie geometrii dróg w projektach budowlanych, przygotowywanie uwag i zaleceń dla właściwych komórek UMP, opracowywanie odpowiedzi na skargi, wnioski i interpelacje dotyczące organizacji ruchu drogowego.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE