Ekspozycja Budmatu była jednym z elementów kampanii polskich firm nagrodzonych za najlepszy debiut targowy. – Organizatorzy, wystawcy i odwiedzający zauważyli i docenili ekspozycję polskich firm na targach „KazBuild 2013”, w tym również prezentację produktów Budmatu – powiedziała Agnieszka Korolczuk z działu marketingu płockiej firmy
Budmat zaprezentował w Kazachstanie blachodachówkę modułową Venecja oraz .
stalowe rynny Flamingo. Oba produkty cieszyły się dużym zainteresowanie, potencjalnych klientów, wśród których były zarówno osoby indywidualne jak i firmy produkcyjmo-handlowe.
– Produkt tej kategorii w tym standardzie wykonania, z 50-letnią gwarancją nie jest jeszcze w Kazachstanie znany – przyznała Agnieszka Korolczuk. – Wierzymy, że udział w Targach „KazBuild 2013” to ogromna perspektywa rozwoju sprzedaży blachodachówki modułowej Venecja i systemu rynnowego Flamingo w tym regionie świata.
Wśród wielu gości, którzy odwiedzili stoisko Budmatu, znaleźli się między innymi minister gospodarki i planowania budżetu Kazachstanu Jerbołat Dosajew oraz przedstawiciele ambasady Rzeczpospolitej Polskiej w Kazachstanie. Szczególnym gościem okazał się pierwszy konsul ambasady z wydziału promocji handlu i inwestycji. Jako płocczanin wiele czasu poświęcił stoisku firmy Budmat.
Niebawem płocka firma wybiera się z misją gospodarczą do Kazania w Republice Tatarstanu, a w listopadzie na Międzynarodowe Targi Saudi Build 2013 w Riyadh w Arabii Saudyjskiej.
„KazBuild 2013: Budownictwo i wnętrza, okna, drzwi, fasady oraz ceramika i kamień” to największa impreza wystawiennicza branży budowlanej w regionie i jedna z największych na świecie. Jej historia liczy już dwadzieścia lat. Uczestnicy organizowanych w Ałmatach targów podkreślają, że organizatorzy bardzo dbają o prezentowanie innowacyjnych, kompleksowych rozwiązań dla całej branży budowlanej. Dzięki temu większość prezentujących się tam firm może liczyć nie tylko na dobre przyjęcie przez odbiorców, ale również na nawiązanie nowych kontaktów handlowych.
Fot. Archiwum Budmatu