W kategorii najcenniejszych marek w skali globalnej Coca-Cola zajmuje 14. miejsce, Pepsi to dopiero 98. lokata. Wartość marki Coca-Cola to niemal 80 mld dolarów. Znane logo dla wielu osób ma też posmak dzieciństwa, kiedy napój nie był tak dostępny jak obecnie.
Widok świątecznie przystrojonej ciężarówki Coca-Coli, powszechnie kojarzonej z reklam emitowanych w telewizji, stał się elementem popkultury. Ciężarówka wciąż wzbudza zainteresowanie, co roku odwiedzając kolejne miasta. W środę zajechała ponownie do Płocka
Już ok. godz. 15.30 ustawiła się długa kolejka po spersonalizowaną puszkę i do Świętego Mikołaja. W pokoju obok siadało się na fotelu, zakładało specjalne gogle i osobiście powoziło saniami zaprzężonymi w renifery, które błyskawicznie mknęły trasą, by po drodze napotkać kolejne, rozświetlone setkami światełek, ciężarówki Coca-Coli. Dla tych, którym było szkoda czasu na stanie w kolejce, przygotowano konkursy z nagrodami, ustawiono karuzelę, no i oczywiście ustawiano się do zdjęć przy samej ciężarówce z wizerunkiem uśmiechniętego Świętego Mikołaja. Dostawiono również mnóstwo stoisk z ofertą gastronomiczną. Na chętnych do zakupu czekały maskotki i balony, poduchy w różnych kształtach, a także mieniące się od kolorów gadżety w postaci opasek, mieczy jak z "Gwiezdnych wojen" i balonów, które są bardzo popularne na festiwalach z instalacjami świetlnymi.
Ciężarówka będzie na Starym Rynku do godz. 20.00.