reklama

Markety Mila znikną z płockiego rynku. Co dalej?

Opublikowano:
Autor:

Markety Mila znikną z płockiego rynku. Co dalej? - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościNie mamy dobrych wiadomości dla bywalców i miłośników dyskontów Mila - wszystkie sklepy zostały sprzedane. Trafią one w ręce firmy Eurocash, właściciela m.in. Delikatesów Centrum, Lewiatana, InMedio i sieci sklepów "abc". Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał dziś zgodę na finalizację transakcji.

Nie mamy dobrych wiadomości dla bywalców i miłośników dyskontów Mila - wszystkie sklepy zostały sprzedane. Trafią one w ręce firmy Eurocash, właściciela m.in. Delikatesów Centrum, Lewiatana, InMedio i sieci sklepów "abc". Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał dziś zgodę na finalizację transakcji.

Mile zastąpiły niegdyś Polomarkety.

[ZT]7924[/ZT]

UOKiK uznał, że sprzedaż sklepów Mila nie wpłynie na ograniczenie konkurencji na rynku.

- Przedsiębiorcy będą musieli w tych miejscach konkurować z innymi sprzedawcami. Oznacza to również, że konsumenci będą tam mieli nadal duży wybór sklepów. Dlatego wydaliśmy zgodę na koncentrację – mówi wiceprezes UOKiK, Michał Holeksa.

W Płocku jest osiem marketów Mila - m.in. przy al. Jachowicza, ulicach: Czwartaków, Wyszogrodzkiej, Dobrzyńskiej, Kolejowej, Otolińskiej, Tysiąclecia i Padlewskiego.

– Naszą misją niezmiennie jest poprawa konkurencyjności polskich niezależnych sklepów detalicznych. Wobec niesłabnącej ekspansji dyskontów, aby zapewnić konkurencyjność naszym klientom, musimy pracować nad zwiększeniem skali działalności Grupy oraz nad poprawą naszej efektywności. Sieć Mila ma bardzo wysokie kompetencje w zakresie prowadzenia supermarketów z szerokim asortymentem artykułów świeżych. Dzięki tej akwizycji stawiamy kolejny krok na drodze do zbudowania ogólnopolskiej sieci supermarketów obejmującej zarówno placówki franczyzowe, jak i placówki prowadzone przez Eurocash, szczególnie w tych regionach kraju, gdzie sieć franczyzowa nie jest jeszcze dostatecznie rozwinięta - powiedział Jacek Owczarek, członek zarządu Eurocash.  

Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych (FMCG). Poprzez szereg formatów dystrybucji, koncentruje się na hurtowej dystrybucji produktów FMCG do tradycyjnych sklepów i placówek detalicznych w całej Polsce. W ramach prowadzonych przez Grupę Eurocash sieci franczyzowych i partnerskich skupionych jest blisko 15 tysięcy niezależnych sklepów detalicznych.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

logo