Są nowe punkty partnerskie oraz automaty paczkowe. Koncern, z Zakładem Produkcyjnym w Płocku, konsekwentnie rozwija sieć ORLEN Paczki.
– Segment usług kurierskich jest ważną częścią strategii rozwoju oferty detalicznej Grupy ORLEN – przekonuje Daniel Obajtek, prezes zarządu grupy ORLEN. - W ciągu 1,5 roku ORLEN Paczka stała się istotnym graczem na krajowym rynku i cały czas rozwija się bardzo dynamicznie. W ciągu roku liczba klientów naszej usługi wzrosła o 90 procent.
Pod koniec sierpnia liczba punktów odbioru ORLEN Paczki przekroczyła 10 tys. Przesyłki można obecnie nadać i odebrać w ponad 3,3 tys. automatów paczkowych, na ok. 1,1 tys. stacji paliw, 700 kioskach RUCHU i ok. 5 tys. punktach partnerskich.
Jak przekonują w ORLENie, od momentu uruchomienia usługi, we wrześniu 2021 roku, notuje ona znaczne wzrosty wolumenów paczek i zwielokrotnienie liczby nadawców. Koncern szczególnie mocno inwestuje w automaty paczkowe. Obecnie jest ich 3,3 tys., ale do końca roku ich liczba przekroczy 4 tysiące.
Zwiększa się także liczba centrów logistycznych. W tej chwili działa 19 takich miejsc, lecz do końca roku zaplanowano uruchomienie czterech kolejnych.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.