- Dwukondygnacyjne salony firmy są otwierane tylko w miastach o największym potencjale rozwoju - komentuje Mariusz Czerwiak, dyrektor w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych JLL, zarządcy Galerii Wisła.
Grupa CCC posiada sieć blisko 1200 salonów i działa w 23 krajach w Europie i poza nią, w kanałach off-line i on-line. Modne i atrakcyjne produkty CCC i eobuwie.pl oferowane są klientom w Polsce, Czechach, Słowacji, Niemczech, Austrii, Słowenii, Chorwacji, Węgrzech, Bułgarii, Serbii, Rosji, Ukrainy, Rumunii, Litwy, Łotwy, Estonii, Mołdawii, Grecji, Włoszech, Hiszpanii, Francji, Szwecji, jak również w Szwajcarii (przez sieć Voegele). Grupa CCC posiada własną fabrykę butów skórzanych w Polsce, zatrudnia ponad 14 000 pracowników i rocznie sprzedaje około 50 mln par obuwia.
W zeszłym roku otworzyli przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie flagowy sklep i zarazem 950. salon (łącznie mają salony w 20 krajach). Ten najnowszy w Płocku, który został otworzony 10 października w Galerii Wisła, ma powierzchnię 1650 metrów kwadratowych i tradycyjnie klienci będą wybierać między parami butów, egzemplarzami torebek i akcesoriów.
- Wejście CCC do galerii Wisła to nie tylko świetna wiadomość dla klientów centrum, ale również potwierdzenie, że Płock jest atrakcyjnym rynkiem handlowym w Polsce. Świadczy o tym powierzchnia nowego sklepu CCC - uważa Mariusz Czerwiak, dyrektor w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych JLL, zarządcy Galerii Wisła.
W związku z otwarciem sklep przygotował atrakcyjną promocję: -20% zniżki na cały asortyment.