Jedyne takie targi w Polsce

Opublikowano:
Autor:

Jedyne takie targi w Polsce - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Każdy, kto zechce zaprezentować swoje stoisko na Targach Muzycznych organizowanych 26 i 27 lipca z okazji Festiwalu Audioriver, powinien jak najszybciej zamówić miejsce na Starym Rynku.

Każdy, kto zechce zaprezentować swoje stoisko na Targach Muzycznych organizowanych 26 i 27 lipca z okazji Festiwalu Audioriver, powinien jak najszybciej zamówić miejsce na Starym Rynku.

Targi Muzyczne to kolejna, obok Konferencji Muzycznej Audioriver, część projektu „Rynek Niezależny”. Jego twórcy chcą rozwijać i promować biznes oparty na muzyce alternatywnej. Organizatorzy festiwalu Audioriver zamierzają przygotować na Starym Rynku namioty przeznaczone na stoiska wytwórni płytowych, mediów, sklepów muzycznych i uczelni oraz organizatorów wydarzeń kulturalnych.

Dotychczas wśród wystawców byli m.in. Skylark Records, Centrum Działań Twórczych 1500 m2, Im@Home czy Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi. Audioriver pozwala również promować inne festiwale, np. FreeForm, Original Source Up To Date czy Mayday i Soundtropolis.
Aby znaleźć się wśród wystawców, trzeba do 29 maja przesłać wypoełniony formularz zgłoszeniowy, który można pobrać ze strony www.rynekniezalezny.pl.

– Czekamy zarówno na większe, jak i mniejsze organizacje. Na działające od lat i te zupełnie nowe” – powiedział rzecznik prasowy Audioriver, Łukasz Napora. – Nie grają roli wielkość i staż. Liczy się to, co wystawca zamierza zrobić podczas naszego festiwalu. Czekamy na interesujące aranżacje stoisk oraz fajne sposoby angażowania naszej publiczności. Targi Muzyczne to część programu Audioriver i na rynku ma być równie ciekawie, jak na plaży.

Na dotychczasowych targach pojawiała się nie tylko wielotysięczna publiczność festiwalu, ale również wiele osób, które nie mają karnetów na koncerty. Mogą jednak bezpłatnie dostać się na Stary Rynek. Co godne podkreślenia, bezpłatnie można zorganizować również swoje stoisko, o ile nie wiąże się ono z typowo komercyjną działalnością.

– Co roku dostajemy zapytania od typowo komercyjnych organizacji, które chcą pojawić się na naszych targach. Mówimy tu m.in. o znanych międzynarodowych markach oraz ich przedstawicielach na Polskę. Ich sytuacja jest jednak zgoła inna niż małych, często hobbistycznie zakładanych firm i dlatego od takich podmiotów będziemy pobierać opłaty.” – mówił Łukasz Napora. – Stawki dla wystawców komercyjnych będą ustalane indywidualnie.

.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE