Reklama

Reklama

Jak zrobić dobre wrażenie? Zapisz się na szkolenie z etykiety w biznesie!

Opublikowano: śr, 25 sie 2021 09:43
Autor:

Jak zrobić dobre wrażenie? Zapisz się na szkolenie z etykiety w biznesie! - Zdjęcie główne

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Jak poprawnie przekazać komuś wizytówkę? A uścisnąć dłoń? I kto kogo powinien powitać? Niby takie sytuacje nie wydają się skomplikowane i nie stanowią dla uczestników biznesowych wydarzeń problemu, a tymczasem niosą za sobą spore ryzyko popełnienia gafy. A tej nikt popełnić nie chce. Jak ustrzec się błędów i zrobić dobre wrażenie? Zapraszamy na szkolenie z etykiety biznesu. Poprowadzi je Irena Kamińska-Radomska – mentorka programu Projekt Lady.

Reklama

Co prawda każdy z nas w większym lub mniejszym stopniu zna zasady zachowania przyjęte w biznesie, jednak wiele osób nie ma pewności co do poprawności swego zachowania. Biznesmeni i politycy, podczas ważnych spotkań, zastanawiają się, czy dokonują prawidłowej prezentacji osób, czy w odpowiednim momencie podają swoją wizytówkę, czy miejsce zaproponowane klientowi jest stosowne, czy wypada zaprosić klienta na lunch, czy mężczyzna mężczyźnie może pomóc w założeniu płaszcza itd. W ten sposób, zamiast skupić się na prowadzeniu rozmowy i tworzeniu miłej atmosfery, koncentrują się na szczegółach, które tak naprawdę powinny wynikać z nawyków. I tak brak ugruntowanej wiedzy w zakresie etykiety powoduje brak pewności siebie i brak swobody w kontaktach międzyludzkich, a biznes na całym świecie opierał się i opiera właśnie na kontaktach.

 

Dlatego warto wziąć udział w szkoleniu, dzięki któremu wszelkie wątpliwości na temat zachowań wymaganych w trakcie biznesowych spotkań zostaną rozwiane. Uczestnicy warsztatu dowiedzą się nie tylko jak poprawnie zachować się podczas autoprezentacji, przekazać wizytówkę czy przedstawić sobie gości, ale również poznają zasady rozmowy telefonicznej czy telekonferencji. Ponadto usłyszą, jak przygotować się na przyjęcie „na stojąco”: jak zrobić „mocne” wejście i zdobyć autorytet, jak nawiązywać w trakcie przyjęcia kontakty – do kogo można podejść, a do kogo nie wypada. W programie szkolenia nie zabraknie też bardzo ważnego zagadnienia jakim jest dress code. Panowie i panie poznają zasady doboru stroju i akcesoriów do okazji, co mimo że w biznesie wydaje się mniej ważne, odgrywa ogromną rolę.

 

Słuchacze, po odbytym szkoleniu, zyskają większą pewność siebie, swobodę i autorytet, a także będą mieli świadomość różnic pomiędzy zasadami etykiety i protokołu a tradycyjną etykietą towarzyską.

 

Warsztat organizuje Izba Gospodarcza Regionu Płockiego.

 

Oto dokładny program:

 

1. Networking – przyjęcia, konferencje i portale społecznościowe

2. Autoprezentacja

  • Uścisk dłoni
  • Pierwszeństwo powitań
  • Rodzaje uścisków dłoni
  • Postawa
  • Intonacja
  • Kontakt wzrokowy
  • Dystans

3. Wizytówka

  •  Formy przekazywania i otrzymywania wizytówek
  •  Miejsce na wizytówki
  •  Brak wizytówek
  •  Dopisywanie informacji
  •  Znaki na wizytówkach

4. Przedstawianie osób

  • Formuły
  • Komunikacja niewerbalna
  • Precedencja
  • Tytułowanie kurtuazyjne, naukowe i służbowe
  • Formy adresatywne
  • Zapamiętywanie imion i nazwisk

5. Zasady precedencji: przyjęcie, winda, samochód, konferencje

6. Maniery podczas rozmów telefonicznych, telekonferencji

  • Kto kończy rozmowę
  • Dwa telefony na raz
  • Telefon i gość
  • Kiedy wyłączyć telefon
  • Przerwana rozmowa
  • Wyjątkowe sytuacje

7. Przyjęcia na stojąco

  • Przygotowanie ze strony gościa i gospodarza
  • Nawiązywanie nowych kontaktów, do kogo można podejść
  • Zagajenie oraz tematy, których należy unikać
  • Rotowanie
  • Korzystanie z bufetu
  • Jak zrobić „mocne” wejście, zdobyć autorytet

8. Komplementy i krytyka na arenie służbowej

9. Dress code

  • Zasady doboru stroju i akcesoriów do okazji
  • Określenia obowiązujące w etykiecie, co oznaczają dla kobiety i mężczyzny
  • Wizerunek biznesmena
  • Styl i moda
  • Typy kolorystyczne urody

10. Etykieta biznesu jako międzynarodowy język kurtuazji

 

Szkolenie poprowadzi dr Irena Kamińska-Radomska – wykładowca i trener; założycielka firmy szkoleniowej The Protocol School of Poland. Wiedzę z zakresu międzynarodowego protokołu i etykiety biznesu oraz wystąpień publicznych zdobywała w Waszyngtonie pod okiem największych ekspertów, m.in. u Jonatana Mollera – szefa protokołu Białego Domu, uzyskując certyfikat i międzynarodową licencję. Przeszkoliła kilkanaście tysięcy osób z zakresu komunikacji międzyludzkiej, etykiety biznesu, dress code'u, międzykulturowego protokołu oraz wystąpień publicznych. Autorka ok. dwustu artykułów wydawanych w Polsce i USA oraz pięciu książek: „Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji", „Kultura biznesu. Normy i formy", „Współczesna etykieta biznesu w codziennej praktyce w Polsce", „Jak zostać damą", „Dress code dla kobiet" (współautorka). Mentorka w cyklicznym programie TVN Projekt Lady. Gość/ekspert TVN, TYP1, TVP2, TVP INFO, radiowej „Trójki", RMF FM, Polskiego Radia RDC, Polskiego Radia 1030 Chicago. Wykładowca w Akademii Leona Koźmińskiego, w Clark University (komunikacja międzykulturowa) i na Uniwersytecie Ekonomicznym (autoprezentacja na kierunku dziennikarstwa). Prowadzi zajęcia z komunikacji międzykulturowej oraz protokołu międzynarodowego dla studentów z całego świata.

 

Udział w szkoleniu kosztuje 490 zł – dla członków Izby Gospodarczej Regionu Płockiego i 560 zł dla pozostałych.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE