reklama

Jak sprawić, by firmowa strona sprzedawała? Myśl nie tylko o Google, ale i użytkowniku!

Opublikowano:
Autor:

Jak sprawić, by firmowa strona sprzedawała? Myśl nie tylko o Google, ale i użytkowniku! - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościRola, jaką odgrywa wyszukiwarka, jest oczywista dla każdego, kto ma jakiekolwiek pojęcie o współczesnym marketingu. W ciągu minionych lat wiele się jednak zmieniło i zdobywanie wysokich miejsc w jej wynikach wymaga znacznie większych nakładów pracy. Ważne jest jednak także to, że dbałość o sprostanie wymaganiom w Google przynosi korzyści także bezpośrednio. Zoptymalizowana strona sama w sobie staje się skuteczniejszym narzędziem sprzedażowym!

Rola, jaką odgrywa  wyszukiwarka, jest oczywista dla każdego, kto ma jakiekolwiek pojęcie o współczesnym marketingu. W ciągu minionych lat wiele się jednak zmieniło i zdobywanie wysokich miejsc w jej wynikach wymaga znacznie większych nakładów pracy. Ważne jest jednak także to, że dbałość o sprostanie wymaganiom w Google przynosi korzyści także bezpośrednio. Zoptymalizowana strona sama w sobie staje się skuteczniejszym narzędziem sprzedażowym!

Optymalizacja to dziś nie tylko teksty. Zadbajmy o całą stronę!

W ciągu minionych lat zmieniło się nie tylko to, że obszerna baza słabych linków może nam bardziej zaszkodzić niż pomóc. Zupełnie inaczej wygląda dziś optymalizacja SEO pozycjonowanej strony. Teksty? Nadal są bardzo istotne i nic nie wskazuje na to, by kiedykolwiek miało się to zmienić. Roboty Google analizują je jednak znacznie dokładniej niż kiedyś, śledzą też w dodatku także i to, czy strony, na których są zamieszczone cieszą się uwagą użytkowników. Ich napisanie nie jest więc błahym zadaniem!

Najwięcej pracy wymaga jednak techniczna postać witryny. Zdobycie dobrych pozycji będzie trudne, jeśli nie zadbamy o jej właściwą strukturę i nawigację, pozostawimy w kodzie błędny i zbędne znaczniki, czy nie przystosujemy jej do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Znaczenie ma także szybkość ładowania! A zatem, już samym początku, gdy został już wykonany audyt i wiemy jakie prace nad naszą stroną musimy wykonać, nie obejdzie się bez zaangażowania dobrego webmastera. Warto jednak w to zainwestować. Jak stwierdzają fachowcy z firmy AFTERWEB,

Każdy przedsiębiorca chce, by jego firma znalazła się na szczycie wyszukiwarki Google. Powód jest prosty, uzyskanie najwyższych pozycji to gwarancja prężnego rozwoju każdego biznesu. Pozycjonowanie stron i Google Ads to obecnie najbardziej skuteczne sposoby na dotarcie do klienta. Wydając stosunkowo niewielką kwotę możemy osiągnąć duży zwrot w bardzo krótkim czasie. Internet to niesamowite źródło potencjalnych klientów. Dzięki wyszukiwarce każdy podmiot gospodarczy może rozwinąć biznesowe skrzydła i trafić ze swoimi usługami do potencjalnych odbiorców z całego kraju! Pozycjonowanie? Tylko skuteczne! Myśląc o inwestycji w pozycjonowanie strony internetowej warto stawiać na pewne rozwiązania dające długotrwały efekt. AFTERWEB Wrocław tworzy skuteczne kampanie, które prowadzą do uzyskania wysokich, stabilnych pozycji. Zatrudniając najlepszych specjalistów wypracowaliśmy model pozycjonowania, który gwarantuje wysokie pozycje bez narażania strony klienta na późniejszy szybki spadek.

źródło: https://afterweb.pl/                    

Trzeba przy tym mieć na uwadze, że duża część tych zmian nie służy wyłącznie temu, aby robotom było łatwiej poruszać się po stronie i identyfikować jej zawartość. Google formułując przed laty nowe wytyczne wykonało przede wszystkim ukłon w stronę użytkowników –premiuje te strony, które są dla nich wygodne i użyteczne. Nie oznacza to, że jest to wszystko, co powinniśmy mieć na uwadze przy optymalizacji, z całą pewnością to jednak jeden z kluczowych aspektów. Opieka dobrego zespołu SEM przynosi więc korzyści jeszcze zanim zdobędziemy wysokie lokaty.

Zlecenie prac specjalistom SEO to jedyne efektywne rozwiązanie

O tym, jak bardzo ograniczona jest cierpliwość typowego internauty świadczy już sam sposób, w jaki korzysta on z Google – zwykle otwierany jest tylko jeden wynik. Nie możemy więc wystawiać jej na próbę! Dotyczy to zarówno szybkości ładowania jak i tego, co ukaże się jego oczom potem.

Decyzja o tym, czy pozostaniemy na danej stronie zapada w ciągu kilku pierwszych sekund – dobrze zaprojektowana szata graficzna, atrakcyjna i odpowiadająca przedmiotowi naszej oferty, odgrywa więc wielką rolę, na tym jednak sprawa się nie kończy.

Standardem u profesjonalistów staje się dziś szczegółowa analiza witryny pod kątem UX (user experience). Chodzi w skrócie o to, aby cała postać strony podporządkowana była temu, aby ułatwiała oczekiwane przez nas zachowania. To przeglądanie oferty, składanie zamówień, wysyłka zapytania, czy cokolwiek innego, co może zaowocować kolejnym zakupem. W ten sposób zmniejszymy współczynnik odrzuceń, ale też zredukujemy problem porzuconych koszyków. A więc podniesiemy zyski!

A to tylko jeden z powodów, dla których przy optymalizacji strony nie wolno poprzestawać na tym, co podpowiada nam wyszukiwarka poprzez Google Search Console. Jakkolwiek do rad tych oczywiście stosować się należy, nigdy nie wyczerpują one zagadnienia – zrobią to natomiast doświadczeni specjaliści SEO! Ich zaangażowanie to jednocześnie jedyny sposób na to, aby prace te nie pochłaniały nadmiernych kosztów, a przede wszystkim stanowiły element realizacji dobrze wytyczonej strategii, uwzględniających nasze indywidualne cele biznesowe. Powierz im więc witrynę i zarabiaj!

 

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE