Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Poznaj 3 klucze do sukcesu na branżowych targach

Opublikowano:
Autor:

Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Poznaj 3 klucze do sukcesu na branżowych targach - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Aktywne uczestnictwo w wydarzeniach gromadzących specjalistów i miłośników danej dziedziny, uważa się za najlepszą okazję do promocji. Duże targi czy tematyczne konferencje ściągają tłumy potencjalnie zainteresowanych odbiorców, a poza tym zawsze istnieje możliwość nawiązania cennych kontaktów z innymi przedstawicielami branży. Nie można sobie pozwolić na zmarnowanie takiej szansy do wykreowania pozytywnego wizerunku i zbudowania świadomości marki wśród przyszłych klientów oraz partnerów. Dzięki poniższym radom skutecznie zaznaczysz swoją obecność.

Aktywne uczestnictwo w wydarzeniach gromadzących specjalistów i miłośników danej dziedziny, uważa się za najlepszą okazję do promocji. Duże targi czy tematyczne konferencje ściągają tłumy potencjalnie zainteresowanych odbiorców, a poza tym zawsze istnieje możliwość nawiązania cennych kontaktów z innymi przedstawicielami branży. Nie można sobie pozwolić na zmarnowanie takiej szansy do wykreowania pozytywnego wizerunku i zbudowania świadomości marki wśród przyszłych klientów oraz partnerów. Dzięki poniższym radom skutecznie zaznaczysz swoją obecność.

Atrakcyjne stoisko targowe zachęca do podejścia i rozpoczęcia rozmowy

Im większe wydarzenie, tym więcej wystawców próbuje rozreklamować swoje produkty oraz usługi. Praktycznie nie ma szans, aby uczestnicy odwiedzili każde stanowisko i zapoznali się ze wszystkimi ofertami. Z tego powodu eksperci EXACT zalecają wyróżnienie się w tłumie konkurencji. Pierwsze, co rzuca się w oczy po wejściu na teren czy do hali, są stoiska targowe. Kluczowe okazują się dwie sprawy: lokalizacja (zwykle najmocniej zapamiętuje się to, co na początku i na końcu) oraz prezencja. Dopracowane w najdrobniejszych szczegółach, atrakcyjne i spójne wizualnie stoisko wystawowe przyciągnie uwagę lepiej, niż nawet najkorzystniejsza, ale kiepsko wyeksponowana propozycja.

Kiedy odpowiadasz na pytania, udzielaj prawdziwych i rzetelnych informacji

W marketingu chyba nie ma nic gorszego od zawiedzionych nadziei klienta i niespełnionych przez firmę obietnic. Dlatego lepiej z otwartą przyłbicą mówić o ewentualnych brakach czy uchybieniach produktu, zamiast wciskać kit opowiadając bajki. Prędzej czy później szyte grubymi nićmi kłamstewka wyjdą na światło dzienne – a zarządzanie wizerunkowymi kryzysami należy do najtrudniejszych gałęzi PR-u. W oczach konsumentów uczciwość oraz umiejętność przyznania się do błędów stanowią niemałe zalety. Ba, co sprawniejsi marketingowcy potrafią przekuć problemy w atuty. Pewna amerykańska firma z branży samochodowej promowała przekaz w duchu „Jesteśmy malutcy – dlatego STARAMY SIĘ MOCNIEJ”. Po 2-3 latach osiągnęła drugą pozycję na ogromnym rynku w USA i nawiązała realną walkę z liderami.

Nie pozwól, aby Twoi goście i widzowie odeszli od Ciebie z pustymi rękami

Któż nie lubi dostawać prezentów? Najróżniejsze upominki już dawno wpisały się na stałe w krajobraz branżowych wydarzeń. Niektórzy otwarcie wręcz przyznają, że odwiedzają kolejne stoiska targowe specjalnie z myślą o reklamowych gadżetach. Rodzaj podarunku w głównej mierze zależy od tego, czym zajmuje się dana firma. Najpopularniejszym rozwiązaniem są szeroko rozumiane próbki produktów, np. środków kosmetycznych albo żywności na stołach degustacyjnych. Do tego rzeczy uniwersalne: koszulki, płócienne torby, kubeczki... rzecz jasna wszystko z widocznym logo. Ale uwaga! Jakość drobnego prezentu świadczy o firmie, zatem nie wolno rozdawać byle czego, byle taniej.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE