Etykiety samoprzylepne, zarówno w wersji DIY, jak i te produkowane przez profesjonalne drukarnie, świetnie nadają się do przyklejania na pojemniki z kosmetykami. Poznaj zalety etykiet i sprawdź, których z nich najczęściej używają producenci z branży kosmetycznej.
Zalety etykiet samoprzylepnych
Etykiety samoprzylepne na kosmetyki są ważnym elementem, który jednocześnie ułatwia identyfikację produktu oraz go chroni. Naklejki wybierane przez producentów kosmetyków posiadają od wewnętrznej strony warstwę kleju. Dzięki niej etykieta trzyma się pojemnika, lecz w razie potrzeby można ją odkleić, bez obawy, że na kosmetyku pozostaną pozostałości po niej. Wielu producentów z branży kosmetycznej używa samoprzylepnych etykiet, gdyż można je także przykleić na produkty o nietypowych kształtach, a w tej branży jest to wysoce potrzebne. Żele pod prysznic, szampony i inne produkty sprzedawane są często w pojemnikach o różnej pojemności i formie.
Etykiety samoprzylepne, które znajdziemy na kosmetykach, są odporne na wilgoć. Klej sprawia, że nie odpadają z pojemnika, nawet gdy przez kilka miesięcy produkty nimi oklejone stoją obok wanny lub w kabinie prysznicowej.
Co więcej, etykiety samoprzylepne są także świetną przestrzenią do wszelkich działań marketingowych. Firmy personalizują swoje produkty tak, by trafiały do konkretnej grupy odbiorców. Naklejki, oprócz interesującej kolorystyki, zawierają hasła reklamowe i inne chwyty promocyjne. Estetycznie wykonana etykieta z umieszczonym na niej nadrukiem jest formą niedrogiej reklamy.
Jaki rodzaj etykiet spotkamy na kosmetykach?
Producenci z branży kosmetycznej często korzystają z etykiet typu peel-off. Są to naklejki składające się z kilku warstw wykonanych z folii, dających się rozklejać i sklejać. To sprawia, że producent kosmetyku może przekazać konsumentowi znacznie więcej treści. Etykiet typu peel-off używają także producenci z branży farmaceutycznej, gdyż oni również potrzebują większej powierzchni, by wskazać np. skład produktu i informacje dotyczące sposobu stosowania. Zazwyczaj etykieta umieszczana na tyle opakowania pełni funkcję informacyjną.
Spośród etykiet samoprzylepnych to właśnie peel-off jest najbardziej funkcjonalna. Nie oznacza to jednak, że nie nadaje się do różnych akcji promocyjnych. Wręcz odwrotnie ? jej wewnętrzna strona będzie idealną przestrzenią do zamieszczenia np.:
-
kodu promocyjnego,
zasad konkursu lub promocji.
Etykiety samoprzylepne, zarówno w wersji DIY, jak i te produkowane przez profesjonalne drukarnie, świetnie nadają się do przyklejania na pojemniki z kosmetykami. Poznaj zalety etykiet i sprawdź, których z nich najczęściej używają producenci z branży kosmetycznej.