Reklama

Chcą zaproponować inwestorom Sobótkę

Opublikowano:
Autor:

Chcą zaproponować inwestorom Sobótkę - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Konsorcjum firm ze Śląska doradzi Ratuszowi, co można zaproponować inwestorom na płockim lotnisku, na terenie Jaru Brzeźnicy i nad Sobótką.

Konsorcjum firm ze Śląska doradzi Ratuszowi, co można zaproponować inwestorom na płockim lotnisku, na terenie Jaru Brzeźnicy i nad Sobótką.

Ratusz rozstrzygnął przetarg na koncepcje marketingowe dla trzech terenów inwestycyjnych: Jaru Brzeźnicy, nabrzeża wiślanego od Brzeźnicy do Płockiego Towarzystwa Wioślarskiego i płockiego lotniska. Wykonawca wyłoniony w przetargu będzie miał za zadanie opracować ofertę inwestycyjną dla tych terenów, wymyślić sposób na ich promocję wśród potencjalnych inwestorów, łącznie ze szczegółową kampanią informacyjno- promocyjną itp.

Jednym słowem chodzi o to, by nie robić wszystkiego po omacku i niespójnie, ale z głową, z odpowiednim planem. - To w pewnym sensie ruch wyprzedzający zagospodarowanie tych terenów - wyjaśnia Ratusz. - Koncepcje mają pokazać m.in., jak wykorzystać ten teren inwestycyjnie, jakie branże mogą tu i tu planować swoje inwestycje.

Na przykład jeśli miasto wie już, że jar Brzeźnicy chce zagospodarować jako park rekreacyjny, zainteresowani mogą być inwestorzy z branży turystycznej, gastronomicznej, hotelarskiej itp. Gdy już pojawi się inwestor, miasto pokaże gotowy plan z wyselekcjonowaną ofertą inwestycyjną. Ponadto wykonawca będzie musiał obmyślić kampanię promocyjną, by inwestorzy mieli szansę dowiedzieć się, jakie mają możliwości w tych trzech miejscach Płocka, jakie narzędzia marketingowe wykorzystać, w jakich miastach czy na jakich targach promować te oferty, by nie startować z nimi w ciemno.

Zainteresowane opracowaniem koncepcji były trzy firmy - z Warszawy, Lublina i Katowic. Najniższą cenę - ponad 243 tys. zł zaproponowało konsorcjum agencji reklamowej Formind z Katowic i PiMedia z Siemianowic Śląskich.

Na pierwszy etap, czyli opracowanie koncepcji marketingowych, wykonawca ma miesiąc od podpisania umowy, a do połowy listopada br. ma czas na ich realizację.

Czytaj też: 

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE