Reklama

Reklama

Tego jeszcze nie było. Kibice zdecydują, na co wydać pieniądze

Opublikowano: 29 września 2016 13:49
Autor:

Tego jeszcze nie było. Kibice zdecydują, na co wydać pieniądze - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Sport W czwartek równo o godzinie 12:00 na stadionie Wisły Płock odbyła się konferencja prasowa z udziałem zarządu płockiego klubu oraz przedstawicielami Fundacji Kibica. Tematem spotkania było nawiązanie współpracy pomiędzy podmiotami i przystąpienie nafciarzy do programu Sport Bonus

Reklama

W czwartek równo o godzinie 12:00 na stadionie Wisły Płock odbyła się konferencja prasowa z udziałem zarządu płockiego klubu oraz przedstawicielami Fundacji Kibica. Tematem spotkania było nawiązanie współpracy pomiędzy podmiotami i przystąpienie nafciarzy do programu Sport Bonus.

Celem programu Sport Bonus jest przede wszystkim pogłębienie wzajemnej integracji na linii klub – kibice oraz wzrost zainteresowania Wisłą Płock wśród przedsiębiorców. To bezpłatny program zakupowy zwiększający obrót i podnoszący dochód danej firmy.

- Kibice będą mieli możliwość przeznaczyć swoje pieniądze na działalność klubu. Z naszej strony to kolejny ukłon w stronę płockich fanów, żeby czuli się z klubem jeszcze bardziej związani. Chcemy zaangażować ich w życie klubu i pozwolić zadecydować na co wydajemy pieniądze  – podkreślał prezes Wisły Płock Jacek Kruszewski.

Decyzja, na co zostaną przeznaczone pieniądze zgromadzone poprzez udział w programie Sport Bonus, ma być podejmowana również przez kibiców. Zasady funkcjonowania programu przedstawiał prezes Fundacji Kibica Bartosz Kwiatkowski.

- Zyskuje klub, który dostaje środki na rozwój, zyskują sympatycy, bo mogą wspierać ukochaną drużynę. Zyskują też przedsiębiorcy, bo kibice będą robili zakupy w punktach, które są objęte projektem. Wszystkie strony zyskują. To projekt Wisły Płock dla lokalnej społeczności.

Do kogo skierowany jest sam projekt Sport Bonus? – Do 174 zespołów w całej Polsce w sześciu dyscyplinach sportowych. Daje to nam około pięciu milionów zrzeszonych kibiców. To z kolei przekłada się na 200 miliardów złotych, które ludzie wydają codzienne na zakupy. Program pozwala, by te pieniądze choć w małej części wracały do klubu” – podkreślał szef Fundacji.

Sam projekt miał być przede wszystkim prosty i bezproblemowy. Wystarczy podać tylko adres mailowy, imię i nazwisko kibica bądź wysłać szybką wiadomość sms. Nie trzeba podawać numeru PESEL, adresu czy wypełniać skomplikowanych formularzy. Po rejestracji wystarczy udać się do jednego z punktów partnerskich i dokonać zakupów. Część tej kwoty trafi wtedy na konto Wisły Płock.

Jacek Kruszewski starał się przybliżyć, o jakie konkretnie kwoty chodzi: „Na naszym oficjalnym koncie na Facebooku mamy około 25.000 polubień. Gdyby tylko połowa tych użytkowników w ciągu miesiąca zrobiła zakupy za 200 zł u partnerów programu, klub miałby przychód w granicach 900.000 zł rocznie. Kibice mogą następnie zadecydować na co przeznaczone zostaną te pieniądze – czy na szkolenie młodzieży, poprawy struktur, działalność marketingową. Powstanie osobne konto i raz na kwartał odbędzie się głosowanie, na co te pieniądze będą przeznaczane.”

Od 22 października będzie można się już rejestrować do programu. W tej chwili trwa poszukiwanie punktów partnerskich Wisły Płock w systemie Sport Bonus. Przystąpienie do partnerstwa jest całkowicie darmowe.

Klub już w najbliższą sobotę organizuje spotkanie, skierowane do lokalnych przedsiębiorców. O godzinie 15:30 w sali konferencyjnej Orlen Areny (wejście K4) będzie można bliżej zapoznać się z zasadami funkcjonowania programu. Po spotkaniu klub zaprasza przybyłych przedsiębiorców na mecz Wisły Płock z Wisłą Kraków.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (1)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.