reklama
reklama

Burza i deszcz kontra Audioriver. Trwa wielkie święto muzyki elektronicznej [ZDJĘCIA Z SOBOTY]

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Fotorelacje Od piątku trwa w Płocku 16. edycja Audioriver Festival, czyli największa impreza muzyki elektronicznej w Polsce. Problemy z pogodą były zarówno w piątek, jak i w sobotę, ale nie storpedowały festiwalu.
reklama

W sobotę wieczorem sytuacja zrobiła się bardzo poważna, bo w Płocku i okolicy rozszalała się burza, lał deszcz, a pioruny "atakowały" niemal z każdej strony.

Widzowie i wykonawcy cierpliwie czekali, aż żywioł się uspokoi, a wówczas na kilku scenach znów zaczęła się zabawa przy muzyce elektronicznej.

W tym roku do Płocka przyjechali m.in. ZHU, Moderat, Worakls Orchestra czy Monolink, w sumie ponad 150 artystów. Miasteczko rozciąga się od początku plaży nad Wisłą aż do Sobótki. 

Przypomnijmy, że Audioriver – cykliczny festiwal muzyki elektronicznej typu open-air, organizowany od 2006 r. na plaży nad Wisłą w Płocku. Przez pierwsze dwie edycje z bezpłatnym wstępem, zmieniono to w 2008 r. W 2009 r. wydarzenia festiwalowe po raz pierwszy przygotowano na Starym Rynku. 

Od 2014 roku zwieńczeniem festiwalu jest Sun/Day, czyli wydarzenie podczas trzeciego dnia Audioriver, które poza pierwszą edycją, odbywa się w parku pomiędzy ulicami Mostową i Rybaki. W niedzielne popołudnie staje się on - jak zapewniają organizatorzy - rajskim ogrodem pełnym kolorów, dekoracji i ciepłych brzmień muzyki tanecznej.

W niedzielę impreza potrwa w Płocku do godz. 22.

Obejrzyjcie zdjęcia Zbigniewa Nowaka z sobotniej zabawy na plaży nad Wisłą.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama