reklama

Zmiany w galerii. Niektórych sklepów już nie będzie, inne powrócą w nowej odsłonie

Opublikowano:
Autor:

Zmiany w galerii. Niektórych sklepów już nie będzie, inne powrócą w nowej odsłonie - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościPłocczanka ostatnio robiła zakupy w sklepie internetowym Reserved. Paczkę chciała odebrać w salonie marki w Atrium Mosty, jednak okazało się, że na liście było tylko Reserved Kids, ewentualne galeria Mazovia. W biurze prasowym sieci LPP potwierdzają: - Postanowiliśmy wprowadzić zmiany w galerii Atrium Mosty, w której zamknęliśmy już salon Reserved, a w tym tygodniu również salony Cropp, House i Mohito.

Płocczanka ostatnio robiła zakupy w sklepie internetowym Reserved. Paczkę chciała odebrać w salonie marki w Atrium Mosty, jednak okazało się, że na liście było tylko Reserved Kids, ewentualne galeria Mazovia. W biurze prasowym sieci LPP potwierdzają: - Postanowiliśmy wprowadzić zmiany w galerii Atrium Mosty, w której zamknęliśmy już salon Reserved, a w tym tygodniu również salony Cropp, House i Mohito.

– Atrium Mosty realizuje zapoczątkowany w 2019 roku proces zmian w swoim portfolio. Zgodnie z nim w październiku 2019 r. w centrum handlowym zadebiutowała marka FEMESTAGE Eva Minge. W grudniu dołączyli do niej kolejni najemcy – sklep z odzieżą dla dzieci Bartuś oraz trzy marki modowe – Moda i Styl, Fashion Lab i Midori Feminine Fashion. Z końcem roku oferta centrum poszerzyła się też o nowoczesną przestrzeń rozrywkową – Pure VR – zwraca uwagę Magdalena Chęcielewska, dyrektor Atrium Mosty.

Także w 2020 r. płockie centrum handlowe zamierza kontynuować zainicjowany w ubiegłym roku proces, dokonując relokacji najemców oraz dalszych zmian w ofercie. Magdalena Chęcielewska dodaje: – W związku z prowadzonym procesem oraz w efekcie zakończenia umów najmu lub podjęcia strategicznych decyzji biznesowych przez samych najemców, 21 stycznia 2020 zostaną zamknięte salony Mohito i House, natomiast 24 stycznia salon marki Cropp.

Nie oznacza to jednak całkowitej wyprowadzki LPP z Atrium Mosty.

Sieć LPP dokonuje sukcesywnych zmian modelu sklepów.

– Polska to dla nas rynek dojrzały i nasycony, dlatego planujemy koncentrować się w kraju nie na ilości, lecz raczej na jakości naszych salonów. Od pewnego czasu przebudowie i powiększeniu poddajemy niemal wszystkie sklepy LPP w Polsce. Masowo wdrażamy również nowe koncepty salonów. Mamy nadzieję, że dzięki temu, docelowo będziemy w stanie zaprezentować klientom nasze sklepy w jeszcze bardziej atrakcyjnej formie i w większym formacie – twierdzą w biurze prasowym LPP.

W Atrium Mosty z jednej strony chodzi o zamknięcie salonu Reserved (wciąż jest Reserved Kids), a niebawem Cropp, House i Mohito, zaś z drugiej strony o postawienie na większą przestrzeń dla dwóch marek z oferty LPP - Sinsay i House:

– We wrześniu planujemy ponowne otwarcie salonu House już w nowym koncepcie wizualnym i w większym formacie. W październiku z kolei pojawi się ponownie w galerii nasza najmłodsza marka Sinsay.

Zmiany w Atrium Mosty

Magdalena Chęcielewska, dyrektorka Atrium Mosty, dodaje, że nowy lokal marki House powstanie w miejscu dotychczasowych salonów Deichmann, Diam’or® oraz 4F. Jego otwarcie planowane jest na wrzesień 2020 r.

Sinsay miałby pozostać w obecnym miejscu na pierwszym piętrze do października, w dalszych planach jest zajęcie większego lokalu na parterze (na powierzchni zajmowanej dotąd m.in. przez Reserved i Diverse).

– Lokal po Mohito zajmie FitByAnn, który dzięki przeniesieniu na 1. piętro zyska większą przestrzeń, zapewniając klientom wyższy komfort – mówi Magdalena Chęcielewska. Z kolei przestrzeń po lokalu marki Cropp w najbliższym czasie zajmie nowy brand. O szczegółach wkrótce poinformują.

To nie jedyne planowane zmiany. Naprzeciwko salonu Empik będzie salon z biżuterią Diam'or, natomiast markę odzieżową Diverse na przełomie stycznia i lutego klienci odnajdą w nowym lokalu na parterze między sklepami Martes Sport i 50 Style.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

logo