Kto jest chętny na kolejną dawkę wieści, co jeszcze można zdziałać w sieci, niech koniecznie zarezerwuje sobie czas na czwarty płocki barcamp. W programie czterech prelegentów i mnóstwo inspiracji, w jaki sposób zacząć rozkręcać biznes w sieci.
Czym tym razem zainspirują organizatorzy Plockampu? Pomimo, że zbliża się wiosna, oni nie próżnują i zapraszają do klubu Poofa kolejny zestaw prelegentów, którzy wprowadzą płocczan w tematykę startupów, nowych technologii, social media, blogosfery, handlu w sieci, smart cities czy marketingu w internecie. - Telewizja ma taniec z gwiazdami, a my mamy swój barcamp z gwiazdami – zapowiadają twórcy inicjatywy. A jeśli już ma być gwiazdorsko, to czemu nie nawiązać do nagradzanych dzieł kinematografii?
Tradycyjnie uczestnicy powinni zjawić się w klubie między godziną 17.30 a 18.00, aby zająć sobie dogodne miejsce. Później zostaje tylko słuchać i nasiąkać wiedzą, o którą jako pierwszy zadba Maciej „Moon” Maciejowski. Swój wykład zatytułował dość przewrotnie, „4 produkty i pogrzeb czy 4 wesela i produkt”. Ze sferą internetu związany jest od przeszło 20 lat. Doświadczenie zyskiwał przy badaniach w sieci, budowaniu strategii aż po wdrażanie kolejnych innowacji. Obecnie pracuje w Polska Press. Odpowiada za prace działu rozwoju serwisów i technologii.
Tuż po nim zaprezentuje się Agnieszka Oleszczuk-Widawska. Tytuł wykładu nawiązuje do filmu ośmiokrotnie nagrodzoncego Oscarem. Tym razem brzmi on „Przeminęło ze startupem, czyli jak nie być w 90 %”. Niestety, startup to ryzykowne przedsięwzięcie. Nie zawsze podjęte ryzyko skończy się zasobnym kontem w banku. Oleszczuk-Widawska należy do grona współtwórców systemu rejestracji uczestników i sprzedaży biletów online Evenea.pl. Niemal przez półtora roku była szefem największego na świecie akceleratora z Doliny Krzemowej – Founder Institute Warsaw. Pomagała przy organizacji imprez dedykowanych, jak Startup Weekend Lublin. Teraz postanowiła pomóc kobietom w rozwijaniu biznesu, czemu służy jej najnowszy projekt IT SPA. Pełni funkcję ambasadorki Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości Starter.
Następnie miłośniczka podróży i fotografii, Karolina Halik poświęci kilkanaście minut tematyce zaufania w cyfrowym świecie. Zajmuje się public relations w BanFi Group, wcześniej działała w Politechnice Warszawskiej i współtworzyła społeczność żaków w sieci. Redaktorka „MamStartup”, bardzo pomocna w organizacji spotkań OpenReaktor.
Jako ostatni pojawi się Daniel Kędzierski z prezentacją „Lead Generation 2.0, czyli budowanie relacji ze zidentyfikowanymi konsumentami”. Poprzez swoją pracę stara się opracować innowacyjne, precyzyjne drogi dotarcia produktu do konsumenta. - Tworzenie reklam i niestandardowe formy rozliczeń na Facebook nie mają przed nim tajemnic – podkreślają organizatorzy Plockampu na Facebooku.
Oczywiście na koniec, około godziny 20.30, odbędzie się Afterparty. Pamiętajcie, że tu nie trzeba kłopotać się zakupem biletu. Jedynie wypada się zarejestrować na stronie: www.plockamp4.evenea.pl.