Reklama

Zakupy,usługi,reklamacje.Nie daj się nabrać

Opublikowano:
Autor:

Zakupy,usługi,reklamacje.Nie daj się nabrać - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Najpierw będą wykłady, potem będzie można zasypać pytaniami rzecznika konsumentów, również na czacie. Wszystko z okazji Światowego Dnia Konsumenta.

Najpierw będą wykłady, potem będzie można zasypać pytaniami rzecznika konsumentów, również na czacie. Wszystko z okazji Światowego Dnia Konsumenta.

Jak zapowiada biuro prasowe Urzędu Miasta, pierwszą część czwartkowego spotkania "Bądź świadomym konsumentem - poznaj swoje prawa" organizowanego w auli ratusza poprowadzi Izabela Prądzyńska, szefowa Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Na konkretnych przykładach opowie m.in. o reklamacjach, gwarancjach, możliwościach dochodzenia swoich roszczeń, prawach i obowiązkach tak konsumenta, jak i sprzedawcy. W drugiej części spotkania swój wykład będzie miał z kolei przedstawiciel płockiej delegatury Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Warszawie, który wyjaśni wątpliwości związane m.in. z zakupami przez telefon czy Internet, a także zawieraniem umów na pokazach czy w domu klienta. Przed wykładem i po nim przy pracownicy Biura Rzecznika Konsumentów będą udzielali porad prawnych. Spotkanie w auli Ratusza rozpocznie czwartek o godz.11.30.

Następnego dnia wszyscy chętni mogą podyskutować na czacie na Facebooku. Pomiędzy godz. 10.00 a 13.00 na pytania w zakresie problemów konsumenckich odpowiadać będzie Izabela Prądzyńska i pracownicy biura. Pytania można zadawać telefonicznie, dzwoniąc do Biura Rzecznika Konsumentów (24 367 15 81) lub do Zespołu Spraw Medialnych (24 367 16 00). Odpowiedzi będą publikowane na stronie internetowej Ratusza.

Fot. UMP

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE