Reklama

Reklama

Wszystko wróciło do normy. Pasażerowie mogą być zadowoleni

Opublikowano: śr, 12 lip 2017 15:14
Autor:

Wszystko wróciło do normy. Pasażerowie mogą być zadowoleni - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Dawniej nie było elektronicznych tablic na niektórych przystankach, korzystało się wyłącznie z papierowych rozkładów jazdy włożonych za szybę. Mieszkańcy docenili jednak do tego stopnia wygodę szybkiej informacji o czasie podjazdu oczekiwanego autobusu, że przy nieczynnej przez kilka tygodni tablicy dopytują, co się dzieje.

Reklama

Dawniej nie było elektronicznych tablic na niektórych przystankach, korzystało się wyłącznie z papierowych rozkładów jazdy włożonych za szybę. Mieszkańcy docenili jednak do tego stopnia wygodę szybkiej informacji o czasie podjazdu oczekiwanego autobusu, że przy nieczynnej przez kilka tygodni tablicy dopytują, co się dzieje.

Niedawno napisała do naszej redakcji czytelniczka na Facebooku w związku z przystankiem autobusowym w centrum miasta. Elektroniczna tablica przy wiacie przestała pokazywać godziny odjazdu autobusów.

- Duży przystanek przesiadkowy na Jachowicza przy teatrze został pozbawiony bardzo ważnej funkcjonalności. Czym to jest spowodowane i jak długo będzie trwało? - dopytywała.

Za przystanki nie odpowiada jednak Komunikacja Miejska, tylko Ratusz.

- Awaria tablicy była poważna – mówi Konrad Kozłowski z zespołu współpracy z mediami w Urzędzie Miasta Płocka. - Spalił się komputer, trzeba było wymienić go na nowy. Naprawa jest realizowana w ramach gwarancji producenta. Tablica, zgodnie z informacją od firmy, która wymienia urządzenie, powinna zostać uruchomiona do 14 lipca.

Rzeczywiście tak się stało. Jednocześnie ta sama czytelniczka wspomniała, że 4 lipca zabrakło jej funkcjonalności w biletomatach stacjonarnych na Jachowicza i w galerii. Nie można było płacić kartą. 

Co do biletomatów, to w galerii nie było żadnej awarii. Biletomat działał bez zarzutów - informuje rzeczniczka Komunikacji Miejskiej w Płocku, Kinga Wochowska. - Jeśli chodzi o ten przy ul. Jachowicza, to rzeczywiście tam była awaria. Jeszcze tego samego dnia wszystko wróciło do normy.

Fot. Karolina Burzyńska / Portal Płock

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (2)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.