Reklama

Reklama

W urzędzie będziemy wchodzić na numerki

Opublikowano: 28 marca 2014 14:27
Autor:

W urzędzie będziemy wchodzić na numerki - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Uwaga - z powodu rozpoczynającej się we wtorek przeprowadzki wydziałów Ratusza na Piłsudskiego, obok ZUS-u, przez cztery dni nie będzie można załatwić spraw związanych m.in. z dowodem osobistym czy prawem jazdy. Po przeprowadzce czekają nas też inne nowości - np. tak jak w przychodniach i na pocztach trzeba będzie mieć numerek.

Reklama

Uwaga - z powodu rozpoczynającej się we wtorek przeprowadzki wydziałów Ratusza na Piłsudskiego, obok ZUS-u, przez cztery dni nie będzie można załatwić spraw związanych m.in. z dowodem osobistym czy prawem jazdy. Po przeprowadzce czekają nas też inne nowości - np.  tak jak w przychodniach i na pocztach trzeba będzie mieć numerek.

Część komórek Ratusza, m.in. rzecznik konsumentów, Biuro Obsługi Inwestora czy Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych, przeprowadziła się już ze starówki i z Bielskiej do budynku przy Piłsudskiego, gdzie wcześniej mieściło się Centrum Kształcenia Ustawicznego. Z kolei od wtorku przez cztery dni przeprowadzać się będą pozostali urzędnicy. Łącznie będzie tam pracować ok. 100 pracowników urzędu. Będziemy tam m.in. rejestrowali auta, odbierali dowody osobiste, korzystali z pomocy rzecznika konsumentów itp.

Z powodu przeprowadzki interesanci mający sprawy w Wydziale Ewidencji i Spraw Obywatelskich mogą od wtorku pocałować klamkę. - Przez cztery dni, od 1 do 4 kwietnia, nie będzie można składać wniosków m.in. o wydanie dowodu osobistego czy prawa jazdy - zapowiada Hubert Woźniak z biura prasowego Ratusza. - Niemożliwy będzie także odbiór tych dokumentów.

Oddział Komunikacji, Oddział Spraw Obywatelskich oraz Oddział Ewidencji Działalności Gospodarczej zaczną funkcjonować przy Piłsudskiego od 7 kwietnia br. Dlatego poniedziałek 31 marca  jest ostatnim dniem na załatwienie spraw w urzędzie.

- Przeprowadzka Wydziału Ewidencji i Spraw Obywatelskich do budynku przy al. Piłsudskiego 6 pozwoli Urzędowi Miasta obniżyć koszty funkcjonowania administracji o ok. 350 tys. zł rocznie (tyle kosztuje wynajmowanie pomieszczeń dla administracji od prywatnych osób) - wyjaśnia Hubert Woźniak. - Dzięki tej zamianie nie będzie również kłopotów z dojechaniem do Urzędu Miasta ul. Kazimierza Wielkiego, której generalny remont wkrótce się zacznie.

Nowością ma być wydłużony czas pracy najczęściej odwiedzanego przez płocczan wydziału w urzędzie - od 7 kwietnia jego komórki  będą obsługiwać płocczan od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00- 17.00. Tak jak na pocztach, w nowej placówce kolejką będzie sterować elektroniczny system wydający numerek. - Ostatni numer będzie można pobrać o godz. 16.45 - zapowiada Hubert Woźniak.

Fot. Tomasz Paszkiewicz/Portal Płock

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (6)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.