reklama

W płockim ratuszu już bez obsługi bezpośredniej

Opublikowano:
Autor:

W płockim ratuszu już bez obsługi bezpośredniej - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościW trosce o bezpieczeństwo mieszkańców i pracowników od 17 marca w Urzędzie Miasta Płocka wykonywanie zadań odbywa się wyłącznie z pominięciem bezpośredniego kontaktu z interesantami.

W trosce o bezpieczeństwo mieszkańców i pracowników od 17 marca w Urzędzie Miasta Płocka wykonywanie zadań odbywa się wyłącznie z pominięciem bezpośredniego kontaktu z interesantami.

Jest jednak wyjątek: ograniczenie nie ma zastosowania do bieżącej rejestracji zgonów i urodzeń oraz zaplanowanych ślubów, realizowanych przez pracowników Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Kolegialnej 9.

- Wszelkie inne dokumenty i wnioski do Urzędu należy składać elektronicznie, za pośrednictwem poczty lub poprzez umieszczenie ich w pojemniku ustawionym przy wejściu do budynku Urzędu przy ul. Zduńskiej 3 – obok Biura Obsługi Klienta - wyliczają w ratuszu.

Pracownicy UMP realizują niezbędne kontakty z interesantami telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, zgodnie z listą numerów i kontaktów umieszczonych w Biuletynie Informacji Publicznej UMP.

Jeszcze w poniedziałek interesanci byli obsługiwani zarówno w gmachu przy Starym Rynku, jak i budynku przy al. Piłsudskiego, ale tylko w Biurze Obsługi Klienta. W przypadku ratusza na Starym Mieście można było także skorzystać z kas. 

Z kolei sprawy, które wymagają osobistej wizyty w Urzędzie przy al. Piłsudskiego z zakresu rejestracji pojazdów, dowodów osobistych, meldunków oraz działalności gospodarczej, obsługiwane były po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu wizyty. Taka sytuacja miała miejsce tylko jeden dzień, ratusz wycofał się tego typu obsługi.


 

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

logo