Kojarzycie charakterystyczne logo z rurociągiem? Już niedługo zniknie, podobnie jak nazwa Przedsiębiorstwo Eksploatacji Rurociągów Naftowych „Przyjaźń”. Zmiany nazwy nie było od 1964 roku, a więc od przeszło 50 lat.
Do nowej nazwy przedsiębiorstwa nie trzeba będzie się długo przyzwyczajać. Po prostu będzie prostsza do zapamiętania i krótsza, o czym poinformował rzecznik prasowy PERN "Przyjaźń" S.A., Roman Góralski. Już po zmianie, którą zainicjowała decyzja Walnego Zgromadzenia Wspólników na wiosek spółki, na szyldzie zobaczymy nazwę PERN S. A. - Celem odświeżenia wizerunku marki i uproszczenia nazwy jest lepsza identyfikacja firmy przez rynek i dostosowanie do standardów obowiązujących w dzisiejszym, zglobalizowanym świecie – informuje rzecznik.
Druga zmiana dotyczy loga, czyli znaku graficznego, który kojarzymy z daną firmą. Stare ma zniknąć ze wszystkich stacji PERN-u czy z materiałów ofertowych, a w jego miejsce będzie wstawione nowe. Jeszcze nie zdradzono, jak dokładnie ma wyglądać. - Prosta i przejrzysta koncepcja nawiąże do powszechnie rozpoznawalnej nazwy w branży naftowej, uwzględniając jednocześnie wymogi współczesnego rynku – opisuje Góralski. - Takie rozwiązanie spowoduje też minimalne koszty rebrandingu zwiększając przy tym efektywność działań marketingowych. Jeszcze w tym roku nastąpi uporządkowanie identyfikacji wizualnej we wszystkich spółkach Grupy Kapitałowej PERN. PERN jest zresztą jedną z ostatnich spółek z krajowego sektora paliwowego, który zdecydował się modyfikację – liczącej ponad 50 lat - nazwy firmy – dodaje rzecznik prasowy.
Czytaj też: