Kampania Aktywna Rodzina jest prowadzona pod hasłem „Relacje na medal”. Jej główny cel to uświadomienie rodzicom, jak ważne dla właściwego rozwoju dziecka jest wspólne aktywne spędzanie czasu. Szczególnie rodzinne uprawianie sportu. Honorowy patronat nad kampanią objął rzecznik praw dziecka Marek Michalak.
Jeden z najważniejszych elementów kampanii są warsztaty prowadzone przez Dorotę Zawadzką. Telewizyjna Superniania w Płocku gościć będzie 9 października o 17.30 w Kinie Helios. Będzie mówić między innymi o rozwoju społecznym i emocjonalnego małych dzieci oraz wpływu systematycznych zajęć i rodzinnej aktywności sportowej na budowanie pozytywnych relacji między rodzicami i dziećmi. Rodzice dowiedzą się również, jak szukać ciekawych propozycji oraz co zrobić, gdy nie ma oferty spełniającej ich oczekiwania. Organizatorem spotkania jest Socatots Płock
Miasta, które przyłączyły się do kampanii, to: Bydgoszcz, Elbląg, Gorzów Wlkp., Kalisz, Katowice, Kielce, Kraków, Leszno, Lublin, Łódź, Olsztyn, Piastów, Płock, Poznań, Pruszków, Pruszcz Gdański, Radom, Raszyn, Rumia, Rybnik, Rzeszów, Stargard Szcz., Szczecin, Tarnów, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zielona Góra, Żyrardów.
Aby wziąć udział w jednym ze spotkań, wystarczy zarejestrować się na stronie .
Fot. Archiwum organizatora
