Spedycja – jak korzystać, gdy ma się małą firmę

Opublikowano:
Autor:

Spedycja – jak korzystać, gdy ma się małą firmę - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Czym jest i dlaczego warto z niej korzystać? I przede wszystkim – czego szukać w takiej usłudze, kiedy prowadzisz stosunkowo małą firmę? Sprawdźmy co warto wiedzieć.

Czym jest i dlaczego warto z niej korzystać? I przede wszystkim – czego szukać w takiej usłudze, kiedy prowadzisz stosunkowo małą firmę? Sprawdźmy co warto wiedzieć.

Spedycja – jakie koszty wysyłki?

Wiele zależy od tego ile paczek tygodniowo wysyłasz. 1000, 500, a może poniżej 100? Jest też możliwość, że dopiero zaczynasz i w ciągu tygodnia wyślesz co najwyżej kilka paczek. Bez względu na częstotliwość Twojej wysyłki, operatorzy zajmujący się spedycją oferują różnorodne plany biznesowe, dzięki którym nigdy nie będziesz musiał się martwić tym tematem – na pewno znajdzie się oferta dopasowana do budżetu i możliwości organizacyjnych Twojej firmy. Osobną kwestią jest waga przesyłki. Musisz przeanalizować ile zazwyczaj waży produkt, który wysyłasz swoim klientom. Jego ciężar może mieć wpływ na cenę wysyłki – dlatego, aby być w pełni przygotowanym, najlepiej wiedzieć, ile co waży z wyprzedzeniem.

Skala pocztowa – dlaczego warto?

Bardzo przydatne jest posiadanie skali pocztowej w kontekście wysyłek dla małych firm. Jeśli nie masz skali w zasięgu ręki i masz tylko kilka produktów w ofercie swojej małej firmy, przejdź do najbliższego spedytora, aby osobiście zapytać o najbardziej korzystne dla Ciebie warunki. Dobrym pomysłem jest wzięcie ze sobą przykładowych produktów, tak aby dokładnie porozmawiać ze spedytorem na temat najkorzystniejszego dla Ciebie rozwiązania. Sprawdź dokładne liczby i zadzwoń lub odwiedź innego świadczeniodawcę, aby przeprowadzić szybkie porównanie kosztów.

Jak skutecznie realizować wysyłki?

Często zdarza się tak, że dysponujesz produktami o niskiej wadze, a firmy świadczące usługi transportowe nie mogą sobie przy takiej ilości i skali zamówienia pozwolić na szczegółową wycenę. Jedynym rozwiązaniem pozostaje wskazanie adresu dostawy. Jeśli nie masz konkretnego adresu, podaj kilka przykładowych kodów pocztowych, do których być może będziesz wysyłać.

Spedycja – rozwojowy kierunek

Usługi spedycyjne stały się w Polsce wyjątkowo popularne. To rynek rozwojowy. Dlatego też pojawia się tak dużo firm świadczących tego typu działania. Warto wybrać jednak sprawdzone marki, tak aby zaoszczędzić czas i pieniądze. Wpisując w Internecie frazę „spedycja”, znajdziesz większość renomowanych firm transportowych, które mogą poszczycić się obsługą tysięcy klientów. To gwarancja bezpieczeństwa i sprawnego pokonania wyznaczone dystansu – prosto do celu.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE