Według szacunków Ratusza w pierwszej edycji „Płock za pół ceny” przez trzy dni skorzystało od 25 do 30 tys. osób. Do akcji zgłoszono 128 punktów. Kolejna edycja we wrześniu.
W zgłoszonych punktach oznaczonych specjalnymi plakatami wybrany asortyment będzie dostępny w niższej cenie. Za połowę ceny wynajmiemy więc pokój w hotelu, za połowę dotychczasowej kwoty wpisanej do karty skosztujemy również dania w restauracji lub ciastka w cukierni albo pójdziemy do kina korzystając z tańszego niż zwykle biletu. Każdy z partnerów akcji udziela identycznego rabatu wynoszącego 50 proc.
Pierwsza edycja akcji turystyczno-promocyjnej „Płock za pół ceny” na tyle zachęciła płocki Ratusz, aby rozkręcić kolejną. Już mogą zgłaszać się punkty, które będą chciały wziął udział w drugiej edycji w terminie 8 – 10 września. Można to zrobić do 10 sierpnia za pośrednictwem strony internetowej www.plockzapolceny.pl. Udział jest bezpłatny. Na stronie internetowej są już pierwsze oferty m. in. od KFC i sklepu w galerii Wisła.
Ratusz zamierza promować akcję ponownie korzystając z ogólnokrajowej anteny Radia ZET Gold.