Ruszyły zapisy na warsztaty autoprezentacji!

Opublikowano:
Autor:

Ruszyły zapisy na warsztaty autoprezentacji!  - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Mów komunikatywnie, oryginalnie, przekonująco – wystąpienia publiczne z elementami storytellingProjekt rozwoju umiejętności prezentacyjnych, przygotowujące liderów do mówienia inspirujących i perswazyjnych historii oraz wprowadzenie w temat zarządzania przez strony SEMINARIUM: 3 kwietnia 2019, godz. 17.00 - 20.30WARSZTATY: 4 - 5 kwietnia 2019, godz. 09.00 - 15.30

Panie coraz chętniej zakładają własny biznes, ale rad o tym, jak poruszać się w brutalnym świecie pieniądza nigdy za wiele. W przeddzień dnia kobiet w Płockim Parku Technologicznym odbyło się seminarium pod hasłem "Pracuj, żyj, kochaj. Być Kobietą Biznesu i nie tylko".  Natomiast już dzisiaj zapraszamy na kolejne seminarium organizowane przez Płocki Park Przemysłowo - Technologiczny.

PROGRAM SEMINARIUM: 3 kwietnia 2019, godz. 17.00 - 20.30

  • Wizerunek – autoprezentacja, komunikacja niewerbalna w wystąpieniach.
  • Skuteczna argumentacja – jak przygotować argumentację do prezentacji i budować kontrargumenty?
  • Wywieranie wpływu – zrozumienie zagadnienia oddziaływania na ludzi.
  • Dlaczego warto stosować story?
                                      Wprowadzenie liderów do mówienia inspirujących i perswazyjnych historii.

                                      Wykorzystanie historii w praktyce menedżerskiej - zarządzanie przez story.

Celem seminarium jest:

Rozwinięcie umiejętności konstruowania oryginalnych prezentacji w oparciu o strukturę wykorzystującą szereg technik retorycznych.

Rozwinięcie zdolności prezentacyjnych - zasad przemawiania do większej grupy odbiorców.

Rozwinięcie umiejętności komunikatywnego (postulat zrozumiałości) i skutecznego (postulat perswazyjności) przemawiania do słuchaczy.

Rozwinięcie myślenia w fazie przygotowania koncepcji wystąpienia poprzez wykorzystanie technik retorycznych i technik kreatywnego myślenia.

Wprowadzenie liderów do mówienia inspirujących i perswazyjnych historii oraz wykorzystanie historii w praktyce menedżerskiej - zarządzanie przez story.

 

Formy pracy: wykład z elementami treningu umiejętności osobistych.

Czas zajęć: 17.00-20.30

Termin szkolenia: 3 kwietnia 2019

Miejsce zajęć: sala konferencyjna na parterze w siedzibie Płocki Park Przemysłowo-Technologiczny

Cena: 86,00 PLN (brutto)

Dane do przelewu: Tytuł wpłaty: imię i nazwisko; tytuł szkolenia; Płocki Park Przemysłowo-Technologiczny S.A., ul. Łukasiewicza 39, 09-400 Płock: PKO Bank Polski SA Oddział 1 w Ciechanowie: 26 1020 1592 0000 2102 0225 5875


 

PROGRAM WARSZTATÓW (2 dni): 4 - 5 kwietnia 2019, godz. 09.00 - 15.30

Wizerunek – autoprezentacja, komunikacja niewerbalna w wystąpieniach.

Zasady kreowania wizerunku podczas prezentacji/konferencji.

Wizerunki wykorzystywane w spotkaniach biznesowych.

Główne elementy komunikacji niewerbalnej w prezentacji publicznej.

Gestykulacja jako sposób oddziaływania na słuchacza.

Trening nawyków gestykulacyjnych.

Dramaturgia – recepta na dynamikę i rytm wypowiedzi.

Postawa ciała, pozycja podczas prezentacji.

Reguły komunikacji z większą grupą słuchaczy.

 

Skuteczna argumentacja – jak przygotować argumentację do prezentacji i budować kontrargumenty?

Techniki kreatywnej komunikacji i ich funkcje w prezentacji.

Zasady skutecznej argumentacji.

Klasyfikacja sofizmatów (błędów logicznych) stosowana w biznesie.

Środki perswazji stosowane w prezentacjach.

Perswazyjny Model Prezentacji - zasady mówienia o konkurencji, opozycji.

Sposoby budowania napięcia u słuchaczy (elementy kształtujące motywację i zaangażowanie

słuchaczy).

Struktura wystąpienia

Wstęp do wystąpienia – jak dobrze rozpocząć prezentację?

Trzy cele, jakie należy osiągnąć podczas pierwszych dwóch minut prezentacji (zasada 3xZ).

Siedem technik rozpoczęcia prezentacji – jak uzyskać efekt zainteresowania i pozyskać

uwagę publiczności?

Sposoby budowania swojego autorytetu u osób słuchających wypowiedzi.

Właściwa część wystąpienia – jak skutecznie przedstawiać główne tezy?

Zasady budowania właściwej części wystąpienia: jasno sformułowany cel, określenie trzech punktów, czytelna struktura części właściwej.

Techniki łączenia głównych punktów wystąpienia – rola ilustracji, pytań łączących.

Układ treści wypowiedzi publicznej, cztery rodzaje scenariusza.

Zakończenie wystąpienia – jak zamknąć prezentację?

Cel główny w zakończeniu prezentacji: zasada PS – podsumuj i spointuj.

Metody pracy nad ostatnią fazą prezentacji: zdanie klamra, podsumowanie, pointa etc.

Sposoby przygotowania się do sesji pytań.

Odpowiedzi na pytania, strategie reagowania w sytuacjach kryzysowych.

 

Nieprzychylna i niezainteresowana publiczność – jak prowadzić prezentację dla sceptyków?

Technika przygotowania materiału dla sceptyków - „Analiza pola siły” K. Lewina.

Strategie panowania nad grupą.

Reguły budowania przekazu skierowanego do słuchaczy nastawionych nieprzychylnie do głoszonych przez prezentera tez.

Pewność siebie w sytuacji konfrontacji i ataku.

Strategie reagowania na manipulację, techniki erystyczne.

Zasady argumentacji dwustronnej – „to są minusy propozycji, ale plusy przeważają ponieważ...”.

 

Wywieranie wpływu – zrozumienie zagadnienia oddziaływania na ludzi

Wywieranie wpływu – zrozumienie zagadnienia.

Obszary i techniki stosowane w rozmowach biznesowych.

Skuteczne wywieranie wpływu w kontakcie z pracownikiem – zasady.

 

Dlaczego warto stosować story?

Wprowadzenie liderów do mówienia inspirujących i perswazyjnych historii.

Wykorzystanie historii w praktyce menedżerskiej - zarządzanie przez story.

 

Celem warsztatów jest:

Rozwinięcie umiejętności konstruowania oryginalnych prezentacji w oparciu o strukturę wykorzystującą szereg technik retorycznych.

Rozwinięcie zdolności prezentacyjnych - zasad przemawiania do większej grupy odbiorców.

Rozwinięcie umiejętności komunikatywnego (postulat zrozumiałości) i skutecznego (postulat perswazyjności) przemawiania do słuchaczy.

Rozwinięcie myślenia w fazie przygotowania koncepcji wystąpienia poprzez wykorzystanie technik retorycznych i technik kreatywnego myślenia.

Wprowadzenie liderów do mówienia inspirujących i perswazyjnych historii oraz wykorzystanie historii w praktyce menedżerskiej - zarządzanie przez story.

 

Formy pracy: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu.

Czas zajęć: 09.00 – 15.30

Termin szkolenia: 4 - 5 kwietnia 2019

Miejsce zajęć: sala konferencyjna na parterze w siedzibie Płocki Park Przemysłowo-Technologiczny

Cena: 1 170,00 PLN (brutto)

Dane do przelewu: Tytuł wpłaty: imię i nazwisko; tytuł szkolenia; Płocki Park Przemysłowo-Technologiczny S.A., ul. Łukasiewicza 39, 09-400 Płock: PKO Bank Polski SA Oddział 1 w Ciechanowie: 26 1020 1592 0000 2102 0225 5875

Trener-wykładowca:

Marek Stączek - autor wielu książek, trener specjalizujący się w doradztwie oraz szkoleniach z zakresu sztuki storytellingu, prezentacji publicznej i kreatywności. Współpracuje m.in. z: Asseco, Oracle, HP, Netia, Orange, Saatchi & Saatchi, T-Mobile, Philips, TVN, Onet.pl, ITI, Wirtualna Polska, Medicover, Radio Zet, Bayer, Novartis, Pfizer, Polpharma, GSK, Roche, Sandoz, Universal McCann, DDB Warszawa, PZU, Warta, Ergo Hestia, MetLife, Generali, Ernst&Young, Deloitte, Skanska, Echo Investment, Coca-Cola, Mondelez, P&G.

 

KONTAKT: Joanna Olejnik; tel. 509-541-338; e-mail: joanna.olejnik@pppt.pl

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE