Panie coraz chętniej zakładają własny biznes, ale rad o tym, jak poruszać się w brutalnym świecie pieniądza nigdy za wiele. W przeddzień dnia kobiet w Płockim Parku Technologicznym odbyło się seminarium pod hasłem "Pracuj, żyj, kochaj. Być Kobietą Biznesu i nie tylko". Natomiast już dzisiaj zapraszamy na kolejne seminarium organizowane przez Płocki Park Przemysłowo - Technologiczny.
PROGRAM SEMINARIUM: 3 kwietnia 2019, godz. 17.00 - 20.30
- Wizerunek – autoprezentacja, komunikacja niewerbalna w wystąpieniach.
- Skuteczna argumentacja – jak przygotować argumentację do prezentacji i budować kontrargumenty?
- Wywieranie wpływu – zrozumienie zagadnienia oddziaływania na ludzi.
- Dlaczego warto stosować story?
Wykorzystanie historii w praktyce menedżerskiej - zarządzanie przez story.
Celem seminarium jest:
Rozwinięcie umiejętności konstruowania oryginalnych prezentacji w oparciu o strukturę wykorzystującą szereg technik retorycznych.
Rozwinięcie zdolności prezentacyjnych - zasad przemawiania do większej grupy odbiorców.
Rozwinięcie umiejętności komunikatywnego (postulat zrozumiałości) i skutecznego (postulat perswazyjności) przemawiania do słuchaczy.
Rozwinięcie myślenia w fazie przygotowania koncepcji wystąpienia poprzez wykorzystanie technik retorycznych i technik kreatywnego myślenia.
Wprowadzenie liderów do mówienia inspirujących i perswazyjnych historii oraz wykorzystanie historii w praktyce menedżerskiej - zarządzanie przez story.
Formy pracy: wykład z elementami treningu umiejętności osobistych.
Czas zajęć: 17.00-20.30
Termin szkolenia: 3 kwietnia 2019
Miejsce zajęć: sala konferencyjna na parterze w siedzibie Płocki Park Przemysłowo-Technologiczny
Cena: 86,00 PLN (brutto)
Dane do przelewu: Tytuł wpłaty: imię i nazwisko; tytuł szkolenia; Płocki Park Przemysłowo-Technologiczny S.A., ul. Łukasiewicza 39, 09-400 Płock: PKO Bank Polski SA Oddział 1 w Ciechanowie: 26 1020 1592 0000 2102 0225 5875
PROGRAM WARSZTATÓW (2 dni): 4 - 5 kwietnia 2019, godz. 09.00 - 15.30
Wizerunek – autoprezentacja, komunikacja niewerbalna w wystąpieniach.
Zasady kreowania wizerunku podczas prezentacji/konferencji.
Wizerunki wykorzystywane w spotkaniach biznesowych.
Główne elementy komunikacji niewerbalnej w prezentacji publicznej.
Gestykulacja jako sposób oddziaływania na słuchacza.
Trening nawyków gestykulacyjnych.
Dramaturgia – recepta na dynamikę i rytm wypowiedzi.
Postawa ciała, pozycja podczas prezentacji.
Reguły komunikacji z większą grupą słuchaczy.
Skuteczna argumentacja – jak przygotować argumentację do prezentacji i budować kontrargumenty?
Techniki kreatywnej komunikacji i ich funkcje w prezentacji.
Zasady skutecznej argumentacji.
Klasyfikacja sofizmatów (błędów logicznych) stosowana w biznesie.
Środki perswazji stosowane w prezentacjach.
Perswazyjny Model Prezentacji - zasady mówienia o konkurencji, opozycji.
Sposoby budowania napięcia u słuchaczy (elementy kształtujące motywację i zaangażowanie
słuchaczy).
Struktura wystąpienia
Wstęp do wystąpienia – jak dobrze rozpocząć prezentację?
Trzy cele, jakie należy osiągnąć podczas pierwszych dwóch minut prezentacji (zasada 3xZ).
Siedem technik rozpoczęcia prezentacji – jak uzyskać efekt zainteresowania i pozyskać
uwagę publiczności?
Sposoby budowania swojego autorytetu u osób słuchających wypowiedzi.
Właściwa część wystąpienia – jak skutecznie przedstawiać główne tezy?
Zasady budowania właściwej części wystąpienia: jasno sformułowany cel, określenie trzech punktów, czytelna struktura części właściwej.
Techniki łączenia głównych punktów wystąpienia – rola ilustracji, pytań łączących.
Układ treści wypowiedzi publicznej, cztery rodzaje scenariusza.
Zakończenie wystąpienia – jak zamknąć prezentację?
Cel główny w zakończeniu prezentacji: zasada PS – podsumuj i spointuj.
Metody pracy nad ostatnią fazą prezentacji: zdanie klamra, podsumowanie, pointa etc.
Sposoby przygotowania się do sesji pytań.
Odpowiedzi na pytania, strategie reagowania w sytuacjach kryzysowych.
Nieprzychylna i niezainteresowana publiczność – jak prowadzić prezentację dla sceptyków?
Technika przygotowania materiału dla sceptyków - „Analiza pola siły” K. Lewina.
Strategie panowania nad grupą.
Reguły budowania przekazu skierowanego do słuchaczy nastawionych nieprzychylnie do głoszonych przez prezentera tez.
Pewność siebie w sytuacji konfrontacji i ataku.
Strategie reagowania na manipulację, techniki erystyczne.
Zasady argumentacji dwustronnej – „to są minusy propozycji, ale plusy przeważają ponieważ...”.
Wywieranie wpływu – zrozumienie zagadnienia oddziaływania na ludzi
Wywieranie wpływu – zrozumienie zagadnienia.
Obszary i techniki stosowane w rozmowach biznesowych.
Skuteczne wywieranie wpływu w kontakcie z pracownikiem – zasady.
Dlaczego warto stosować story?
Wprowadzenie liderów do mówienia inspirujących i perswazyjnych historii.
Wykorzystanie historii w praktyce menedżerskiej - zarządzanie przez story.
Celem warsztatów jest:
Rozwinięcie umiejętności konstruowania oryginalnych prezentacji w oparciu o strukturę wykorzystującą szereg technik retorycznych.
Rozwinięcie zdolności prezentacyjnych - zasad przemawiania do większej grupy odbiorców.
Rozwinięcie umiejętności komunikatywnego (postulat zrozumiałości) i skutecznego (postulat perswazyjności) przemawiania do słuchaczy.
Rozwinięcie myślenia w fazie przygotowania koncepcji wystąpienia poprzez wykorzystanie technik retorycznych i technik kreatywnego myślenia.
Wprowadzenie liderów do mówienia inspirujących i perswazyjnych historii oraz wykorzystanie historii w praktyce menedżerskiej - zarządzanie przez story.
Formy pracy: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu.
Czas zajęć: 09.00 – 15.30
Termin szkolenia: 4 - 5 kwietnia 2019
Miejsce zajęć: sala konferencyjna na parterze w siedzibie Płocki Park Przemysłowo-Technologiczny
Cena: 1 170,00 PLN (brutto)
Dane do przelewu: Tytuł wpłaty: imię i nazwisko; tytuł szkolenia; Płocki Park Przemysłowo-Technologiczny S.A., ul. Łukasiewicza 39, 09-400 Płock: PKO Bank Polski SA Oddział 1 w Ciechanowie: 26 1020 1592 0000 2102 0225 5875
Trener-wykładowca:
Marek Stączek - autor wielu książek, trener specjalizujący się w doradztwie oraz szkoleniach z zakresu sztuki storytellingu, prezentacji publicznej i kreatywności. Współpracuje m.in. z: Asseco, Oracle, HP, Netia, Orange, Saatchi & Saatchi, T-Mobile, Philips, TVN, Onet.pl, ITI, Wirtualna Polska, Medicover, Radio Zet, Bayer, Novartis, Pfizer, Polpharma, GSK, Roche, Sandoz, Universal McCann, DDB Warszawa, PZU, Warta, Ergo Hestia, MetLife, Generali, Ernst&Young, Deloitte, Skanska, Echo Investment, Coca-Cola, Mondelez, P&G.
KONTAKT: Joanna Olejnik; tel. 509-541-338; e-mail: joanna.olejnik@pppt.pl