Zamierzacie zakładać własny biznes lub interesujecie się prowadzeniem innej działalności wymagającej popularyzacji? Albo już prowadzicie firmę, poszukujecie tylko odpowiedniej motywacji do zmian? A może chcecie poznać marketingowe, już wypróbowane sztuczki, które pozwalają nabrać wiatru w żagle? Jeśli tak, to nie może was zabraknąć na tym spotkaniu.
Z Plockampu nikt nie wychodzi bez korzyści. Warto mieć przy sobie wizytówki, bo kto wie, czy nie spotkamy kogoś, kto nas zainspiruje bądź odpowiednio pokieruje, w jaki sposób osiągnąć wymarzone rezultaty. Plockamp jest platformą do wzajemnych kontaktów i szerzenia informacji z kręgu startupów, nowinek z branży social mediów, e-biznesu, prawa w sieci, społeczeństwa informacyjnego, a także min, na które możemy się natknąć w prowadzeniu działalności lub przy szukaniu dofinansowania. A co najważniejsze, swoim doświadczeniem nie dzielą się z obecnymi laicy, tylko ludzie aktywni, którzy posmakowali już sukcesów i porażek. Wszystko to odbywa się w luźnej atmosferze, już po pracy.
Każda kolejna odsłona Plockampu stara się dostarczać nowej porcji informacji wartych uwagi. Tym razem Maciej Budzich z Mediafun.pl opowie, dlaczego „marketing może być fajny”. Zamierza podszepnąć nam kilka niestandardowych sposobów na zrobienie szumu wokół swojej marki, produktu lub idei. W zasadzie każdy z nas robi mniejsze lub większe zakupy w Internecie. O tym, w jaki sposób zapewnić bezpieczeństwo przy transakcjach w sieci (z prawnego punktu widzenia), co dotyczy zarówno sprzedawcy, jak i jego klientów, będzie mówiła Anna Rak z Trusted Shops. W bloku zatytułowanym „Rób internety w Płocku” zaplanowano wywiad z Tomaszem Zalewskim z Sensisoft. Temat dotyczy oswajania freelancerów, "jak wygląda praca w software house i dlaczego warto uczyć się oprogramowania”. A skoro mamy nowy rok, to kto wie, z jakimi nowinkami zetkniemy się w 2016 roku, dlatego Mariusz Wesołowski (Uczestnicy.pl) postara się odpowiedzieć na pytanie, czy nowe trendy w e-handlu są starymi mitami w handlu”. A na koniec, już po „wróżbach na 2016 rok”, padnie jeszcze jedno pytanie, po co właściwie w firmie monitoring. Tu co nieco będzie miał do powiedzenia Mikołaj Winkiel z Brand24.pl.
Tradycyjnie po panelach, już w kuluarowym zaciszu, będzie możliwość indywidualnej rozmowy z prelegentami. Wejście na Plockamp jest darmowe. Trzeba pamiętać jedynie o rejestracji na stronie: www. plockamp3.evenea.pl. Zapraszamy już 14 stycznia do Klubu Suszarnia. Wejście od godziny 17.30. Cykl paneli rozpoczyna się od godzinie 18.00.
Partnerem głównym Plockampu jest Urząd Miasta Płocka. Pozostali to: Fundacja Startup Poland, Politechnika Warszawska, Photo Maker, Startup Academy.
Czytaj też :
Zdjęcia z poprzedniego Plockampu:
Fot. Tomasz Miecznik/Portal Płock