reklama

Ratusz wprowadza duże udogodnienie dla mieszkańców

Opublikowano:
Autor:

Ratusz wprowadza duże udogodnienie dla mieszkańców  - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościJuż od 1 września płocki Ratusz wprowadza nową usługę, dzięki której oszczędzimy czas i załatwimy wiele spraw bez wychodzenia z domu. Z podobnego rozwiązania korzystają już mieszkańcy Sopotu, Gdańska czy Słupska.

Już od 1 września płocki Ratusz wprowadza nową usługę, dzięki której oszczędzimy czas i załatwimy wiele spraw bez wychodzenia z domu. Z podobnego rozwiązania korzystają już mieszkańcy Sopotu, Gdańska czy Słupska.

Od najbliższego piątku opłaty za sprawy załatwiane w płockim magistracie będziemy mogli wnieść także przez Internet. Urząd Miasta Płocka udostępnia swoim klientom możliwość płacenia online za wiele czynności administracyjnych, w tym m.in. dokonanie opłaty za zarejestrowanie pojazdu, wydanie prawa jazdy albo odpisów aktów stanu cywilnego, dokonany również opłaty za sprawy budowlane, uregulujemy opłaty skarbowe (opłata za pełnomocnictwo, wydanie zaświadczenia czy decyzji).

Jak zapewniają w Ratuszu, procedura płatności online jest prosta i bardzo zbliżona do mechanizmu znanego ze sklepów internetowych. Wystarczy wejść na stronę oplaty.plock.eu i wybrać rodzaj sprawy, za którą chcemy zapłacić. System automatycznie poda odpowiednią kwotę opłaty, a naszym zadaniem będzie tylko uzupełnienie swoich danych identyfikacyjnych i wybranie sposobu płatności.

Możemy wybrać płatność za pomocą linku tzw. Pay-by-link (np. mTransfer, Pekao24, Przelew24 czy płacę z iPKO), szybki przelew albo płatność kartą płatniczą (VISA, VISA Electron, MasterCard i Maestro). Już po zakończeniu transakcji na podany przez nas adres poczty elektronicznej otrzymamy wiadomość z potwierdzeniem płatności. To potwierdzenie powinniśmy wydrukować i przedstawić w urzędzie podczas załatwiania sprawy. Pamiętajmy jednak, że za każdą płatność online pobierana jest prowizja w stałej wysokości 1 zł, niezależnie od wpłacanej kwoty. Prowizja trafia do operatora systemu i doliczana jest automatycznie do transakcji.

Informacja o dokonaniu płatności jest przekazywana do odbiorcy w czasie rzeczywistym. Klient oszczędza czas potrzebny na załatwienie sprawy w magistracie, a więcej urzędników może skupić się na bezpośredniej obsłudze mieszkańców.

Usługa płatności online realizowana jest przez firmę Blue Media, która jest krajową instytucją płatniczą licencjonowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego oraz posiada zgodę NBP na prowadzenie działalności.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

logo