reklama

Ratusz szuka pracowników dla prezydentów

Opublikowano:
Autor:

Ratusz szuka pracowników dla prezydentów - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościRatusz szuka kolejnych rąk do pracy. Ogłoszenia dotyczą stanowisk podinspektorów i jednego inspektora, w tym dwóch dotyczących obsługi sekretariatu prezydenta, jego zastępców i sekretarza miasta.

Ratusz szuka kolejnych rąk do pracy. Ogłoszenia dotyczą stanowisk podinspektorów i jednego inspektora, w tym dwóch dotyczących obsługi sekretariatu prezydenta, jego zastępców i sekretarza miasta.

Podinspektor to co prawda dopiero dolny szczebel kariery w Ratuszu, ale pilnie są poszukiwane dwie osoby do obsługi bardzo ważnej sprawy dla urzędników, czyli do rozdziału korespondencji, żeby ta nie piętrzyła się na stole i nie zawalała podłogi. Dlatego dobrze mieć osobę, która wszystko odpowiednio posegreguje i wprowadzi do systemu w komputerze, przekaże pisma do dekretacji, by następnie wszystko trafiło do swoich adresatów.

No i nie zapomnijmy o kolejnym obowiązku, zamawianiu materiałów biurowych. W pozostałym czasie będzie trzeba jeszcze sporządzić sprawozdania z pracy prezydenckich zastępców, żeby było jak znalazł przy sprawozdaniu podczas kolejnej sesji lokalnych rajców.

Stąd są potrzebne dwie osoby, które to wszystko ogarną, a że to niezbyt wymagające obowiązki, pewną ciekawostkę stanowi fakt, że wymagane jest bliżej niesprecyzowane wykształcenie wyższe. Jako wskazania dodatkowe znajomość obsługi komputera oraz raptem dwóch ustaw, o pracownikach samorządowych (która nie należy do tzw. kobył) oraz o samorządzie gminy (tej również do grubego tomiszcza daleko).

Trzeci podinspektor, tym razem w referacie organizacyjnym, będzie zajmował się administrowaniem stroną internetową urzędu. Wśród pozostałych obowiązków przeprowadzenie dochodzenia, jakie broszury i książki należy zakupić na potrzeby różnych komórek organizacyjnych, aby współtworzyły tzw. księgozbiór podręczny, zadbanie o prenumeratę prasy, dzienników oraz wizytówek. Przy kolejnym punkcie media powinny się cieszyć, bowiem wspomniano o „realizacji zleceń na ogłoszenia prasowe, radiowe i telewizyjne” zgłaszane przez wydziały, ale już następny brzmi nieco zagadkowo, jako ze dotyczy współpracy z Wydziałem Promocji i Informacji w zakresie wizualizacji pomieszczeń i budynków Urzędu”. Na dokładkę dopisano jeszcze współpracę przy zamówieniach publicznych i przygotowywanie organizacyjne zarządzanych wyborów i referendów.

W przypadku tego stanowiska ponownie oczekiwane jest wykształcenie wyższe (wymóg niezbędny), ale liczy się jeszcze znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu wyborczego i Prawa zamówień publicznych (tu już trochę trzeba poczytać) znajomość tworzenia i aktualizowania stron www (ale poparta zaświadczeniem lub oświadczeniem kandydata) oraz funkcjonowania i obsługi systemów typu CMS, przy czym te ostatnie aspekty zaliczono do formalnie niezbędnych, ale samą obsługę komputera już do … dodatkowych.

Gdyby jednak ktoś chciał już zostać inspektorem, to już trzeba wcześniej przepracować minimum trzy lata, aby podjąć się koordynacji publikowania ogłoszeń sądowych albo komorniczych na tablicy ogłoszeń (wcześniej dbając o ich zarejestrowanie, a potem o odesłanie do nadawcy) zgodnie z odpowiednim terminem. Nie wolno zapomnieć m. in. o prowadzeniu rejestrów wymagań prawnych, aktualizowaniu pozostałych informacji na tablicy, zamówieniu druków, formularzy i pieczątek.

Na wszystkie stanowiska oferty można składać do 8 stycznia. Przy okazji Nowego Roku możemy zabawić się w wróżbitów i śmiało stwierdzić, że zainteresowanie będzie spore…

Czytaj też:

 

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE