reklama
reklama

Prowadzą remont niedaleko Kutna. Skorzystają na tym mieszkańcy i PKN Orlen

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: poglądowe (facebook PKN Orlen)

Prowadzą remont niedaleko Kutna. Skorzystają na tym mieszkańcy i PKN Orlen - Zdjęcie główne

PKP PLK prowadzą prace w Sierakówku. Na wymianie toru mają skorzystać mieszkańcy i PKN Orlen | foto poglądowe (facebook PKN Orlen)

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości W pobliskim Sierakówku trwa wymiana toru. PKP PLK informuje, że zapewni to poprawę bezpieczeństwa i utrzymanie sprawnych przejazdów pasażerskich i towarowych. Prace na trasie Kutno-Płock mają przynieść korzyść mieszkańcom. PKP PLK podkreślają, że skorzysta na tym również płocka rafineria PKN Orlen.
reklama

PKP PLK o pracach w Sierakówku: "Płynniejsze przejazdy do PKN Orlen"

Prace w Sierakówku prowadzone przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A mają potrwać przez kilka najbliższych tygodni. W przekazanej nam informacji poinformowano, że wymieniane są stare elementy infrastruktury kolejowej.

- Na stacji w Sierakówku, na linii Płock – Kutno (lk 33), PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. remontują niemal kilometrowy odcinek toru. Wymieniane są wyeksploatowane szyny i podkłady. Materiał wykonawca pozyskał z remontowanej linii kolejowej nr 3 na odcinku Warszawa – Sochaczew - informuje nas Karol Jakubowski z zespołu prasowego PKP PLK.

Inwestycja PLK SA umożliwi sprawniejsze połączenia pociągów pasażerskich i towarowych.

- Płynniejsze będą przejazdy składów towarowych do płockiej rafinerii PKN Orlen - zapewnia Karol Jakubowski.

Pociągi na trasie Kutno-Płock przyspieszyły

Prace prowadzone w torze na stacji w Sierakówku nie mają wpływu na ruch pociągów pasażerskich. Roboty zaplanowano do końca lutego br.

- W latach 2017-2020 PLK SA przeznaczyły blisko 60 mln zł na prace na odcinku Kutno – Płock. W efekcie wymiany szyn i podkładów prędkość pociągów pasażerskich wzrosła do 100 km/h, co skróciło czas podróży pomiędzy miastami o około 10 minut. Sprawniejsze są także przejazdy składów towarowych z wagonami – cysternami do rafinerii PKN Orlen w Płocku - dodaje Karol Jakubowski.

Łącznie zmodernizowano 21 obiektów inżynieryjnych, w tym 750-metrowy most kolejowy w Płocku, most w Gostyninie i wiadukt w Łącku. Dzięki wymianie nawierzchni na 24 przejazdach kolejowo – drogowych wzrosło bezpieczeństwo na styku dróg i torów.

reklama
reklama
Artykuł pochodzi z portalu kutno.net.pl. Kliknij tutaj, aby tam przejść.
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama