Fundacja „Fundusz Grantowy dla Płocka” to inicjatywa Urzędu Miasta Płocka, Orlenu i Basell Orlen Polyolefins podjęta w ramach społecznej odpowiedzialności partnerów biznesowych i troski samorządu o rozwój płockich organizacji pozarządowych.
Wspiera finansowo płockie stowarzyszenia, kluby i fundacje w pracy na rzecz poprawy życia mieszkańców. Przez 21 lat dofinansowała ponad 460 projektów na łączną kwotę 6,5 mln zł.
Czym będzie się zajmował przyszły prezes, który ma pracować w Płocku?
- Koordynacją działań Fundacji, zarządzaniem wszystkimi obszarami funkcjonalnymi Fundacji, planowaniem budżetu, organizacją i przeprowadzaniem konkursów grantowych, monitorowaniem i rozliczaniem projektów realizowanych przez podmioty, które otrzymały wsparcie - wyliczają w Funduszu.
Ale to nie koniec. Szef fundacji będzie się zajmował m.in. pozyskiwaniem pieniędzy na działalność statutową, w tym z UE, opracowaniem materiałów informacyjnych i promocyjnych, aktualizacją informacji na stronie internetowej.
Jakie są wymagania?
M.in. wykształcenie wyższe, znajomość zagadnień prawnych związanych z funkcjonowaniem organizacji pozarządowych, znajomość podstaw księgowości i finansowania organizacji pozarządowych. doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów, dobra znajomość pakietu Microsoft Office oraz podstawowych programów graficznych.
Co ważne, przyszły prezes musi posiadać umiejętność wystąpień publicznych i komunikowania działań mediom oraz poprzez social media. Mile widziana m. in. dobra znajomość zagadnień CSR i działalności charytatywnej, znajomość języka angielskiego i prawo jazdy kat. B.
Fundusz czeka na oferty do 25 listopada br.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.