Reklama

Reklama

Polska sieć dogania zagranicznych konkurentów

Opublikowano: pon, 5 mar 2018 10:31
Autor:

Polska sieć dogania zagranicznych konkurentów - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Sklepy nieprzekraczające 400 mkw., pozwalające na szybkie i komfortowe zakupy w dogodnych lokalizacjach oraz wsparcie polskich producentów – to dwa najważniejsze punkty strategii marki Top Market, będącej częścią Polskiej Grupy Supermarketów, zrzeszającej blisko 600 sklepów w całej Polsce. Top Market to obecnie jedna z najlepiej rozwijających się polskich sieci, która ma coraz bardziej ambitne plany rozwojowe.

Reklama

Sklepy nieprzekraczające 400 mkw., pozwalające na szybkie i komfortowe zakupy w dogodnych lokalizacjach oraz wsparcie polskich producentów – to dwa najważniejsze punkty strategii marki Top Market, będącej częścią Polskiej Grupy Supermarketów, zrzeszającej blisko 600 sklepów w całej Polsce. Top Market to obecnie jedna z najlepiej rozwijających się polskich sieci, która ma coraz bardziej ambitne plany rozwojowe.

Jak wnioskują analitycy branży, rola tradycyjnego handlu w Polsce będzie sukcesywnie spadać na rzecz sieci marketów, dyskontów i placówek formatu convenience. Przyłączanie się małych, lokalnych placówek do konsolidujących rynek sieci, jest dla wielu z nich jedyną szansą na przetrwanie.

Polska Grupa Supermarketów (PGS) chce  zbliżyć polskie środowisko kupieckie oferując polskim przedsiębiorcom najlepsze warunki i planuje rozbudowywać sieć swoich punktów. - Uważamy, że siła marki polskiej sieci PGS daje mniejszym przedsiębiorcom i akcjonariuszom PGS wiele możliwości. Dodatkowo obecność partnerów w postaci kilku spółdzielni w naszej strukturze podnosi wartość dla pojedynczych akcjonariuszy. Dlatego prowadzimy rozmowy ze spółdzielniami handlowymi w różnych częściach kraju i chcielibyśmy zacieśnić współpracę z dużymi graczami np. KZRSS  – mówi Michał Sadecki, prezes PGS, która chce się rozwijać m.in. poprzez zapraszanie do współpracy krajowych grup spółdzielczych.

Top Market stawia na rozwój organiczny. W zeszłym roku firma uruchomiła markę własną O! Dobre. Pewne. Twoje., która oferuje jakościowe produkty w bardzo atrakcyjnych cenach. Jako, że dla PGS oraz Top Market niezwykle ważny jest patriotyzm gospodarczy, wszystkie produkty marki O! Dobre. Pewne. Twoje. produkowane są jedynie w Polsce. Dziś, po roku od wprowadzenia pierwszych pilotażowych produktów, marka własna posiada ich w swojej ofercie ponad 100, zdobywając przy tym kolejne nagrody branżowe.

Według raportu firmy consultingowej Roland Berger, należąca do PGS marka Top Market jest obecnie trzecią najdynamiczniej rozwijającą się siecią w Polsce z średniorocznym wzrostem oscylującym w granicach 30%.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (11)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.