Uczelnie wyższe walczą o każdego studenta, a z roku na rok ta walka jest coraz trudniejsza, bo absolwentów szkół średnich jest coraz mniej. Politechnika Warszawska może pochwalić się jakością w kształceniu, ale liczy się też zaciekawienie potencjalnych studentów kierunkami, na których mogą się kształcić. Uczelnia właśnie dostała pozytywną ocenę Polskiej Komisji Akredytacyjnej i pozwolenie od Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. W roku akademickim 2025/26 w Płocku startuje kierunek zarządzanie i marketing w gospodarce cyfrowej.
- To odpowiedź na cyfrową transformację rynku pracy. Pracodawcy coraz częściej szukają specjalistów, którzy łączą wiedzę z zakresu zarządzania, marketingu i finansów z umiejętnością pracy na nowoczesnych narzędziach cyfrowych. Jednocześnie młodzi ludzie oczekują kierunków praktycznych i nowoczesnych. Stworzyliśmy program, który odpowiada i na potrzeby rynku, i na zainteresowania uczniów z regionu
- tłumaczy Politechnika.
Większość zajęć ma być realizowana w trybie zdalnym. Politechnika zapewnia, że w trakcie kształcenia wykorzystane zostaną nowoczesne metody, m.in. gry symulacyjne, projektowe nauczanie (PBL), design thinking czy wykorzystanie narzędzi biznesowych IT. Uczelnia zapewnia, że będzie wykorzystywana też sztuczna inteligencja, systemy ERP, e-marketing, analiza danych czy automatyzacja procesów biznesowych.
- W ramach studiów oferowane są także dodatkowe elementy kształcenia, takie jak zagraniczne wizyty studyjne, mikroprogramy i kursy rozwijające kompetencje cyfrowe, a także wsparcie w tworzeniu własnych startupów
- chwali się uczelnia.
Studenci będą mogli wybrać jedną z dwóch ścieżek kształcenia:
- rachunkowość i zarządzanie finansami cyfrowymi,
- digital marketing i zarządzanie sprzedażą.
Według rankingu "Perspektyw" Politechnika Warszawska jest najlepszą uczelnią techniczną w Polsce i trzecią najlepszą uczelnią wyższą w kraju.
Komentarze (0)