reklama

Płocka spółka zamierza wziąć w leasing dwa niewielkie autobusy

Opublikowano:
Autor:

Płocka spółka zamierza wziąć w leasing dwa niewielkie autobusy - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościW wakacje - w ramach testów - płockimi ulicami jeździł autobus Karsan Atak. Autobusik zabierał 58 pasażerów, w tym 25 osób mogło liczyć na miejsca siedzące. Z kolei w czerwcu przewoźnikowi udostępniono demonstracyjnego Isuzu Novociti Life. Oba pojazdy charakteryzowały rozmiary, pierwszy miał 8 metrów długości, ten drugi ok. 7,8 metra. Teraz Komunikacja Miejska postanowiła wziąć w sześcioletni leasing operacyjny z opcją wykupu dwa autobusy klasy MIDI o długości od 8 do 10 metrów.

W wakacje - w ramach testów - płockimi ulicami jeździł autobus Karsan Atak. Autobusik zabierał 58 pasażerów, w tym 25 osób mogło liczyć na miejsca siedzące. Z kolei w czerwcu przewoźnikowi udostępniono demonstracyjnego Isuzu Novociti Life. Oba pojazdy charakteryzowały rozmiary, pierwszy miał 8 metrów długości, ten drugi ok. 7,8 metra. Teraz Komunikacja Miejska postanowiła wziąć w sześcioletni leasing operacyjny z opcją wykupu dwa autobusy klasy MIDI o długości od 8 do 10 metrów.

Autobusy mają być fabrycznie nowe, niskopodłogowe, jednej marki, z zainstalowaną klimatyzacją, urządzeniem do sprzedaży biletów, gniazdkami USB do ładowania urządzeń mobilnych (minimum dwa), musi być miejsce na wózek inwalidzki i wózek dziecięcy, rampa do wjazdu lub zjazdu. Każdy z pojazdów powinien pomieścić przynajmniej 55 pasażerów, w tym założono w środku minimum 20 miejsc siedzących. Na zewnątrz zamontowane będą trzy tablice elektroniczne. W środku znajdą się tablice LCD, w razie potrzeby system miałby umożliwić puszczanie informacji głosowych np. o zbliżającym się przystanku. Autokomputer posłuży do sterowania kasownikami biletów w pojeździe, zestawem tablic informacyjnych, urządzeniem informacji głosowej oraz powinien przekazywać informacje dotyczące drogi pojazdu, parametrów technicznych. Autobus ma posiadać minimum dwoje drzwi. Konstrukcja pojazdu i zastosowane rozwiązania muszą gwarantować co najmniej 15 lat eksploatacji przy założeniu średnio 90.000 km rocznego przebiegu.

Przy wyborze najlepszej oferty w płockiej spółce zamierzają wziąć pod uwagę cztery kryteria: cenę, termin dostawy, zużycie paliwa z jak najniższym wynikiem w teście SORT2, a także warunki gwarancji. Opłata wstępna wynosi 1 proc. ceny netto, z kolei wartość końcowa (wykup) 40 proc. ceny. Pierwsza rata byłaby płatna w miesiącu następnym po odbiorze pojazdów (harmonogram spłat będzie stanowił załącznik do oferty).

Na oferty czekają do 7 października. Na dostawę autobusów wybranej firmie przysługuje 180 dni (liczone od chwili zawarcia umowy).

Testowy w sierpniu autobus Karsan Atak, fot. Komunikacja Miejska

[ZT]22565[/ZT]

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

logo